Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Vi har nettopp kjøp en reiseseng fra Basson. Det var den eneste de hadde og den er godkjent for barn opp til 87 cm og 13,6 kg. Jeg synes dette høres veldig lite ut. Hvor mye tåler deres reisesenger? Og hvor gammel tror dere mini er når han er for stor for vår? Han er 8 mnd og ca 10 kg nå.
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Vi har en fra Carena, og jeg aner ikke hvor mye den er godkjent til, men vi brukte den som seng (med vanlig madrass oppi) til begge de eldste til de var over 2 år, eldste var vel ca 16kg når han sluttet å bruke den, mellomste ca 13 kg.
Solskinnsdag Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Vi har en Simo reiseseng. Stesønnen min brukte den til han var 6 1/2 år, da begynnte det å bli akkurat med plass oppi der, og da var jeg gravid med lillesøster, så da gav han vekk sengen til babyen i magen. :-) Han er ikke en stor gutt da, men ikke noe liten heller, helt normalt akkurat stor for alderen vil jeg si. :-)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Det har jeg aldri sjekket, men storebror som er ca 105cm og 17 kg bruker den fortsatt..
ano`num *17.03.10* Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Her var hun ganske gammel og stor før hun sluttet. Hun sluttet med grindseng da hun var 3. Reisesengen ble brukt enda lengre.... Vi har i tillegg ei lang jente. Er simo sin seng vi har. Ser ganske herjet ut nå. Men fortsatt så godt at det ikke er noe problem for lillesøstra å arve den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå