Gå til innhold

Hei:)


Høstspire 2011

Anbefalte innlegg

Sniker meg inn her:) Har termin rundt om 25 august:) En spennende tid vi går i møte med svangerskapet og for ikke å snakke om alle hormonene!!:) Jeg er ca. 5+0, og graviditeten har begynt å slå inn for fult. Venter bare på at brystene skal begynne å vokse:)

 

Andre som har termin rundt samme dag som meg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare gratulere:) Ja det er virkelig en spennende tid vi går i møte. Det er fantastisk å være gravid.

Har termin litt før deg...den 12:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen!

Jeg har også termin ca 25.august!

Er ganske bekymret, jeg da. Hvis jeg ikke kjenner så mye en dag, så er jeg sikker på at jeg mister..

Mistet sent i mars, så det henger vel igjen i kroppen.

Skal jobbe hardt med meg selv, så jeg ikke ødelegger sv.skapet for meg selv og for mannen min.

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen hit jeg har to barn fra før ei jente på 13 og en gutt på 5... Hærlig å være gravid da... gratulerer mmed verdens vakreste jule gave...Har termin 23 august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan! Gratulerer med positiv test og en suuuuper julegave..:-) jeg har også fått verdens beste julegave i år..jeg har termin ca 27 aug..og blir mitt første barn :o) Gleder meg kjempe masse,har aldri hvert gravid før,så vet ikke hva jeg går til,er veldig rolig til graviditeten..Nå må vi slappe av og kose oss masse i jula jenter, det har vi fortjent :o)

lykke til alle sammen og GOD JUL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, Sommerspire, og gratulerer!!

 

 

Jeg har termin 18 august ca..... :o)

 

Her er kvalmen begynt å komme, og puppene er vel litt ømme ja...

Så det merkes litt her og.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har også temin 25 aug i følge BIM siden! Gleder oss kjempe mye, klarer nesten ikke vente!;) Har ikke noen spesielle symptomer enda(noen få), men brystene har begynt å vokse alt!! Hvor skal de henge til slutt tru??:D God Jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...