*Minnie Mus* Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Godteri (ikke så mye faktisk, for det blir ikke spist opp) klementiner (1-2) En liten ting,.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Min skal få kormo kjeks (favoritten), en bok og 2 smådyr (hund og katt).
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 tror vi legger i litt knask, en dvd og kanskje en pokemon ball eller noe. greit med en dvd om dagen frem til middag blir lang...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 en rosin eske, en kjeks pakke, en liten eventyr sjokolade, en bil og en liten bok:)
Groosalugg Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Mine får noen kjeks, sokker og byggeklosser. Greit å ha noe nytt å leke med, så går det litt fortere til pakkene skal åpnes.
Mayken Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 en pære, en banan, en eventyr sjokolade, nestle fruktdrikk, noen kjekks og en liten presang tenker jeg.
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Hun er straks 7 år og får to blader, en tegnebok, noen fargestifter, en polkastang, en lydbok og en Hello Kitty ball med noe ræl inni.
mamma >to gull Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 Nå er ikke gutten vår så stor enda at han får strømpe, men sambo og jeg har en STOR strømpe hver som vi fyller til hverandre. Oppi den er det MASSE godis og så har jeg kjøpt en Bjørn Borg bokser som skal ligge oppi der..Noe annet vet jeg ikke..
Fire småtroll Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Mandarin Gullpenger (sjokolade) En pose snack-a-jack (sånne små potetgulllignende riskaker) Et kinder-egg En pk tyggis En liten legobil ....tror det blir med det...
labine Skrevet 20. desember 2007 #11 Skrevet 20. desember 2007 Gutta her får ikke noe snop i strømpa...de får en liten ting de kan fordrive tiden med i løpet av dagen så tiden går fortere...så setter jeg vel sikkert fram litt frukt og nøtter når de er ferdige med frokosten så de kan ta av det da....
Blue Lady Skrevet 20. desember 2007 #12 Skrevet 20. desember 2007 JEg er oppvokst med å få julehefte i julestrømpen, så det skal jeg videreføre til mine barn. Lucas får Elias julehefte i år. Så blir det litt sjokolade og mansadriner tenker jeg. Orker ikke å gi han for mye godt på morgenen, da blir han helt hyper. Han er litt over 2 år
Tingelingelate med to tomater Skrevet 20. desember 2007 #13 Skrevet 20. desember 2007 I år er første året de får julestrømpe og jeg har kjøpt et morsomt familiespill og en disney jul dvd:-) I tillegg får de sikkert litt godterier (ikke mye da jeg mini blir litt høg på sukker...hehe), litt frukt og noe annet godt skal jeg vel klare å finne på:-)
Gjest Jawhol Skrevet 20. desember 2007 #14 Skrevet 20. desember 2007 En film, kjærlighet(favoritt, det får han bare i julestrømpa og i påskeegget) tyggis og en liten sjokkis. Men først en stor frokost:)
WP-TLogPeanut Skrevet 20. desember 2007 #15 Skrevet 20. desember 2007 Tuppa skal få ny tannbørste,to sjokoladehjerter og en liten nissesjokolade i strømpa si og noen OleBrummkjeks hvis hun har vært ekstra snill i dagene som er igjen hehe
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #16 Skrevet 20. desember 2007 klementiner.. godteri.. en pakke, dvd eller hobbybok eller noe annet
celodi Skrevet 20. desember 2007 #17 Skrevet 20. desember 2007 de får mandarin,marsipan,et blad hver og hun får øredobber og han en crossykkel så ligger det 2 gaver fra nissen der (som de som bor ned her kjøper)Vi setter ut grøt til nissen,så da får de gaver fra han=)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 20. desember 2007 #18 Skrevet 20. desember 2007 Kommer til å ha i: 1 ekse gomp 1 julenissesjokolade 1 Noxx (lakris) Dyrefigurer (leker) Sokker med olebrum og tigergutt (elsker de) Et juleblad (med olebrum og vennene hans) 1 Banan (liker ikke klementin nemlig;))
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 20. desember 2007 #19 Skrevet 20. desember 2007 Julehefte Klementin Kjeks gave fra julekalenderen (enten film eller leke) Sjokolademelk Og litt godteri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå