Synnøve_Solbakken Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Sex... Modningsakupunktur og fotsoneterapi kan vel også gjøre susen
Puselure Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Sex funker veldig bra. Sædcellene inneholder stoff som hjelper på modningen. Rikshospitalet har en oppskrift som funket for oss forrige sv.skap hehe;) Ikke helt behagelig, men det er verd et forsøk ihvertfall;)
Limlamli Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Jeg gikk over så jeg har ingen personlig erfaring, men har fått hørt om hva som funker for andre: gå lange turer vask huset Gå trapper Sex Boblebad og et glass rødvin (flest har hatt bra virkning av den) Sitt på en vaskemaskin som sentrifugerer Du får prøve og se Lykke til!
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 husk at babyen kommer nå den selv er klar:)
Venter på bitteliten Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Sist prøvde jeg: Sex Vaske huset Bære tungt (handla masse, bl.a. fire-fem liter melk/brus som jeg slet med meg hjem fra butikken) Gå trapper Varmt bad Kanel og bringebærekstrakt (noen sa det kunne hjelpe...) Men hjalp det? NEI. Gikk mine 14 dager over tiden før jeg ble igangsatt. Denne gangen skal jeg forsøke modningsakupunktur.
Gurine Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Forrige gang hadde vi sex hver dag på slutten, men det skjedde jo liksom ikke noe. Men så lagde jeg sterk taco med masse hvitløk i. (hakket opp noen båter). Og så tok jeg kanskje et halvt glass med rødvin på kvelden. Og så litt "pliktsex" til natta. Da gikk vannet utpå morgenen.. Luktet sikkert deilig hvitløk av meg på fødestua
UpsyDaisy Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 En venninne prøvde modningsakupunktur. Det funket på henne i hvertfall.. Kan jo være ungen ville ut da uansett da;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå