myboylollypop Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 hvor mange netter tok det dere og hvordan gikk dere frem?
Mintbolle Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Jeg sluttet å nattamme da minsten var 7 mndr. Før det fikk han mat før han la seg kl 19 og ca kl 23, 03 og 06. Jeg fant ut at jeg bare skulle kutte ut hele nattammingen fordi han har hele tiden spist godt på dagen. Det tok en eneste natt! Og det var ikke så mye hyl heller! Nå er han 10 mndr og får pupp kl 19 og mellom 06-07 på mrg. Våkner noen ganger om natten, men da er det bare smokk og få...
It's all about me Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Vi la han på eget rom da han var 2 mnd og 1uke. Da nattavente hen seg selv, og natt to sov han igjennom )
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Nøyaktig tre netter med alle tre ungene, hehe... Samme med å venne dem til å sovne selv osv, alltid tre netter eller tre kvelder, uansett. Vi vente mini på 6 mnd av med nattmat for en god uke siden og gjorde det slik at en av oss, mest pappaen gikk inn når han gråt og holdt ham i håneden til ahn roet seg igjen og gikk ut når han var rolig. Det tok litt tid, men synes det er viktig at man ikke lar dem gråte alene og etter 3 netter var det gjort uansett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå