Gjest Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Nå har jeg vært max uheldig da, men det kan andre være også så jeg anbefaler virkelig ikke p-stav. Jeg satt den inn i fjor sommer og har blødd stort sett siden. Jeg har feks blødd i 2 uker, hatt 3 uker pause, blødd i 3 uker og hatt pause på 8 uker. I dag tok jeg den ut, og legen kavet i 1/2 time før han fikk den ut. Og da var de to leger og en sykepleier som halte og dro og kleip og styrte på. Det gjorde selvsagt ikke vondt, for jeg fikk jo lokalbedøvelse, men det var kjempe ubehagelig og jeg er øm og sår nå. Skjønner ikke helt at de bruker dette middelet, legen sa at det alltid var vanskelig å få den ut, og at det faktisk ikke var så ille denne gangen...
Mamma jei Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Jeg kunne ikke vært mer enig!! Jeg satte den inn i juni og har blødd HVER DAG bortsett fra kanskje 3 dager eller noe til sammen. Fastlegen min kunne ikke finne den når jeg var hos ham for en par uker siden, så han måtte henvise meg til en klinikk i byen. Han hadde satt den for langt inn. Fikk ikke time før på midten av januar heller, så jeg får vel bare gå her og blø da...
somm@r Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Hos meg fungerer det helt topp. Blør nesten aldri og har ingen bivirkninger. Kan anbefales på det sterkeste.
jojipoppa Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Funker helt fint for meg også. Hadde litt små-blødninger de 2 første månedene, Så ble jeg helt kvitt mensen. Til sommeren har jeg hatt staven i 3 år.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Er det det samma som implantat?? Driver å revurderer prevansjonen her, skal bestille legetime for å snakke litt med fastlegen min om alternativ.
jojipoppa Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Tror det... Det er en liten stav som settes inn på innsiden av overarmen. Utrolig fint å slippe å tenkte på å ta p-piller.Og ikke minst slippe mensen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå