Gå til innhold

Jeg anbefaler IKKE p-stav!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært max uheldig da, men det kan andre være også så jeg anbefaler virkelig ikke p-stav.

 

Jeg satt den inn i fjor sommer og har blødd stort sett siden. Jeg har feks blødd i 2 uker, hatt 3 uker pause, blødd i 3 uker og hatt pause på 8 uker.

 

I dag tok jeg den ut, og legen kavet i 1/2 time før han fikk den ut. Og da var de to leger og en sykepleier som halte og dro og kleip og styrte på. Det gjorde selvsagt ikke vondt, for jeg fikk jo lokalbedøvelse, men det var kjempe ubehagelig og jeg er øm og sår nå.

 

Skjønner ikke helt at de bruker dette middelet, legen sa at det alltid var vanskelig å få den ut, og at det faktisk ikke var så ille denne gangen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer enig!! Jeg satte den inn i juni og har blødd HVER DAG bortsett fra kanskje 3 dager eller noe til sammen. Fastlegen min kunne ikke finne den når jeg var hos ham for en par uker siden, så han måtte henvise meg til en klinikk i byen. Han hadde satt den for langt inn. Fikk ikke time før på midten av januar heller, så jeg får vel bare gå her og blø da...

Skrevet

Hos meg fungerer det helt topp. Blør nesten aldri og har ingen bivirkninger. Kan anbefales på det sterkeste.

Skrevet

Funker helt fint for meg også. Hadde litt små-blødninger de 2 første månedene, Så ble jeg helt kvitt mensen. Til sommeren har jeg hatt staven i 3 år.

Skrevet

Er det det samma som implantat?? Driver å revurderer prevansjonen her, skal bestille legetime for å snakke litt med fastlegen min om alternativ.

 

 

Skrevet

Tror det... Det er en liten stav som settes inn på innsiden av overarmen. Utrolig fint å slippe å tenkte på å ta p-piller.Og ikke minst slippe mensen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...