Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 ..min lillegutt på 10 mnd var født 9 uker for tidlig, heldigvis har det gått veldig bra, men det vi sliter med er søvn..han våkner opp MANGE ganger på natten, og sover maks 3 timer i strekk. jeg ammer ennå men planlegger å avslutte dette veldig snart..det eneste som hjelper er puppen ,og det sliter mer og mer på meg ettersom pappen ikke klarer å roe den lille.. ..han vil også ha mest mulig nærhet om natten, og har derfor havnet ofte i vår seng. en uvane ja, men vet ikke om jeg hadde klart å gjøre mye annerledes - trenger søvn jeg også! noen flere med søvn problemer? noen gode forslag?noen som har prøvd feber metoden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå