Gå til innhold

..problemer med søvn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

..min lillegutt på 10 mnd var født 9 uker for tidlig, heldigvis har det gått veldig bra, men det vi sliter med er søvn..han våkner opp MANGE ganger på natten, og sover maks 3 timer i strekk. jeg ammer ennå men planlegger å avslutte dette veldig snart..det eneste som hjelper er puppen ,og det sliter mer og mer på meg ettersom pappen ikke klarer å roe den lille..

..han vil også ha mest mulig nærhet om natten, og har derfor havnet ofte i vår seng. en uvane ja, men vet ikke om jeg hadde klart å gjøre mye annerledes - trenger søvn jeg også!

noen flere med søvn problemer? noen gode forslag?noen som har prøvd feber metoden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...