Gå til innhold

Greendale revisited

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av alle syke førjulsaktiviteter har jeg nå sett Postmann Pat med den verdensvante unge mannen i huset og vi har flirt hemningsløst over Pats kjønnshårtupé, pastor Timms fantastiske måte å snakke på og frøken Hubbard på sykkelen med ballonglegger, eselbrun spaserdrakt og fornuftige snøresko. Jeg har funnet ut at frøken Hubbard er gammel jomfru, lett mannhaftig men levedyktig, og at Pats sønn Julian må være adoptert siden ingen i hele verden kan ha sex med postmann P.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

postmann pat er hot :P

når folk kan ha sex med sauer og barn da kan de vel ha sex med postmann pat også?

Skrevet

Hvem faen bryr seg din fitte. høhøhø

Skrevet

Du prater BARE piss, Sug lut! Ærlig talt! Hver jævla gang jeg er på den siden her så er det alltid et eller annet forskrudd innlegg fra deg med ord som "sauefitter" og "kalkunfitter" og masse sånn fucked opp TULL!

Er ikke du en mann?! Hva slags homotendenser er det EGENTLIG som spretter frem i huet når du logger deg inn på dib? Du er her konstant.. Why?! Har du ikke et hjem, familie og barn å ta deg av?

Fuck postman pat, jeg skal gi deg postman pat jeg din inngrodde tulling! Drittlei deg, ærlig talt! Og jeg er like drittlei den gjengen din som jatter med deg fordi du tilsynelatene gir faen i hva folk sier til deg, og utgir deg for å være en "kødder-du-med-meg-så-skal-du-få"-person.. Vettu hva? *HER* Jeg pissa deg akkurat i trynet!

Høhøhø, for faen! Og god jul!

Skrevet

Du har funnet mange ord inni hodet ditt nå, ser jeg, gjorde det godt å skrive dem ned?

Skrevet

Yes sir, det var veldig godt. Dagens høydepunkt faktisk! ;)

Nei, men fra spøk til alvor.. Du BURDE faktisk finne deg en annen hobby enn DIB, sånn ærlig talt.

Jeg lurer på.. Når du IKKE er her (og det er sjeldent!) drømmer du om DIB da? Pønsker ut nye innlegg og "morsomme" strofer?

Du er latterlig, rett & slett.

Høhøhø!

Skrevet

Altså.. Hvem i helvete bryr seg om din mening om Postman Pat?

Høhøhø!

Skrevet

jeg bryr meg om sug lut. og jeg liker innleggene hennes.

men innlegg av grettene anonyme, de bryr jeg meg lite om.

Skrevet

Det skjønner jeg mor til gunnar, for innleggene dine er det ikke så lett å skjønne no av..

Høhøhø!

Skrevet

nei det er sant. det kreves litt i IQ ja.

Skrevet

Hehe, det var den rette rompa som feis! ;)

Høhøhø

Skrevet

Det finnes vel nok av ensomme husmødre som venter på postmannens besøk. Jeg tror Pat får dyppa'n oftere enn vi aner.

Skrevet

He he he, jeg og husets fjortis sitter og ser på shrek den tredje... De små er i seng!!!

Postmannen får vi nok av når de er våkne. MER enn nok. Anker Ousdal er en artig skrue, men... vi finner nok våre egne førjulsaktiviteter her i huset, ja. Vasking står helt klart på lista. Hvis ikke må vi rett og slett avlyse jula i år.

Skrevet

KØdder du, eller? Har du sett den nesa? Men barn blir det riktig nok ikke av sånt...

Skrevet

Ja, han har virkelig en overmåte fallisk, freudiansk og fengende nese! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...