Skravlemamman Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Tenker ikke på mann og barn da altså....., selv har jeg fått bunad av mine foreldre....,og det er den vakreste bunaden i verden-- superheldig er jeg:-)
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 En panda-bamse storebroren min kjøpte da han gikk i 6.klasse. Svidde av hele julebudsjettet på lillesøster.
Jenny-penny Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 2 flotte gaver- ett nyyyyydelig maleri av min mor som er kunstner. innvendig og utvendig malere og maling til det nye huset vårt av pappa... Har 2 flotte foreldre! Fikk hjemme-strikket dress til snuppa av mannen sin bestemor da hun ble født, ble veldig rørt da.
dansejentes mamma Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Et sånt lite strykebrett til å ha inni skjorte-ermene.... Var fra lillebroren min, etter at vi var blitt voksne, men viste bare at han husket at jeg trengte det. Ville aldri kommet på å kjøpe det selv.
bente69;) Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 En 0,65 karat enstens diamant ring til 30 års dagen min:) Elsker diamanter:))))))
Tøysetipp Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Vet ikke om det er den fineste gaven, men jeg husker jeg ble esktatisk glad da jeg fikk nintendo for første gang av besteforeldrene mine. Mamma var så fornuftig og kjøpte bestandig 17.mai klær, da jeg har gebursdag i mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå