Gå til innhold

Småforelsket - i sjefen.......??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei- jeg må bare skrive litt for å klarne hodet mitt.

Tror jeg er litt småforelsket i sjefen min..... Jeg har samboer og gutt på 2 år, så sånn sett er det ikke særlig heldig- MEN samtidig har jeg ganske klart for meg at jeg elsker samboeren min, og vil aldri gjøre noe som kan sette vårt forhold i fare.

Jeg vet jo ikke hva sjefen tenker om meg, men av og til er det jo slik at man merker når folk har interesse for en- og jeg tror vel kanskje at han også har en følelse av å være betatt av meg. Han er aldeles kjempekjekk, og skikkelig hærlig og omsorgsfull som sjef. Har bare jobbet sammen med han siden oktober, da han kom tilbake til vår enhet etter å ha vært hyret inn i en stilling i et direktorat.

Det jeg egentlig lurer på er om noen av dere andre har opplevd å være forelsket/betatt av noen andre enn den dere bor sammen med??

Jeg har vært sammen med samboeren min i 5 år, men det er første gang jeg har følt meg forelsket i noen andre!

Har skikkelig blanda følelser angående dette-på ene siden krydrer det hverdagen min skikkelig, og jeg er kjempeproduktiv på jobb og ønsker å fremstå som best i klassen i det jeg gjør. På den annen side er jeg redd for at jeg skal bli foelsket på en måte som gjør meg depresiv- dvs at jeg skal ønske å være nærmere han enn det jeg egentlig kan og har mulighet til. Er redd for å begyne å lengte etter å kjenne hvordan det ville være å bli holdt rundt av han, kysse han osv...

Han er gift, men de har ingen barn. Har hørt via andre at de ikke kan få barn,eller har strevet i flere år. Jeg merker at jeg på mange måter velger å trekke meg unna han, og til tider merker jeg at han gjør det samme. Et par tre ganger de siste ukene har vi hatt noen episoder der vi liksom er "brydd" eller det blir en merkelig stillhet. Jeg har en del med han å gjøre for jeg er den eneste juristen i vår enhet.

Jeg er forelsket i han og synes han er en hærlig mann- men samtidig vet jeg at min samboer er noe av det mest manndige som finnes, og han har den beste armkroken som finnes, og jeg passer perfekt i den armkroken :-)

Lurer bare på hvordan andre har taklet det å være forelsket i andre mens de er i et forhold, og om noen har lyst til å dele noen erfaringer rundt det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg veldig godt og er i samme situasjon selv. Her har jeg to barn og har vært sammen m han i 14år! Aldri vært utro før, men har sterke følelser for sjefen og det har han for meg også. Vi har aldri kysset eller noe, men har kommet så langt at jeg har prblm m å finne ut hva jeg vil. Sjefen er 14 år eldre enn meg, men er ikke gift el har sambo. Han sa til meg i sted at han vil gifte seg og ha hele pakka, herregud! Vet ikke hva jeg skal gjøre! Han er kjempekjekk og det er vanskelig å holde disse følelsene i sjakk.

Sjefen er helt motsatt av typen. Typen min er så kjedelig og treg (d har han alltid vært), vi har nesten aldri sex (1 gang i mnd - ikke mer). Sjefen er intens, impulsiv, men seriøs. Åh, jeg er så frustert!!! Jeg vil også ha noen råd1

Skrevet

jeg dytter igjen!!!Det må da være noen formeninger+???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...