balsam Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!!!!! har nesten lyst å hyle...
suseduse Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 kjenner følelsen ja... prøv å legge noe varme der, varme pute eller legg deg på et varmeteppe hvis du har eller en varm dusj/bad...
balsam Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2007 tenkte å ta en god varm dusj når mennen kommer hjem...lettere å slappe av å ta en laaaang en da=) men huff...syns det er tidlig å få det så vondt... 16 uker...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 velkommen i klubben!! Jeg merket BL første gang i uke 10 i første sv.skap, denne gangen kjente jeg på bekkenet at jeg var gravid, 4 uker... Kjempefestlig! Ble ikke kvitt det mellom sv.skapene heller jeg, så nå går jeg til fysioterapi og håååper å slippe det etter denne fødselen...
balsam Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2007 oida... huff... jeg hadde ikke noe jeg med 1. men kjente det etter fødselen... fikk det verre og ble sykemeldt i uke 10... noen tips til meg eller?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 har fått øvelser hos fysioen da, men de er litt vanskelig å forklare Bortsett fra det, så skal du ikke løfte tungt, støvsuging + gulvvask er noe jeg IKKE gjør, ligge med en pute mellom beina om natta, gå ut og inn av bilen, seng osv med samla bein, ikke løfte tungt... hmm sikkert noe mer også Er et eget forum på BIM som heter bekkenløsning, der finner du maange tips. Jeg bruker forresten også crocs på jobb og når jeg skal gå/stå mye, og jeg syns de hjelper mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå