Gå til innhold

Hjelp meg noen kloke hoder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo er det noen kloke hoder her inne som kan forklare meg følgende. Jeg har prøvd pergo denne gangen dobbel dose med god effekt fikk eggløsning og alt det der. Saken er rett og slett den at jeg begynner å spotte ca 1 til 1,5 uke før ikm. Det er bare spor men helt mørke brunt nesten svart. Er det noen av dere her inne som har opplevd dette eller noe lignende?Har ingen plager ellers men det ser vel heller ikke ut til at det blir noen graviditet på oss. Jeg tar forresten fotsoneterapi og akupunktur også. hilsen viny

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei viny

Jeg hadde ingen spotting da jeg gikk på dobbel pergo kur. Men jeg fikk spotting da jeg gikk til akupunktur, helt tidlig i behandling. Vet ikke om du har nettopp startet med akupunktur og fotsone... Jeg fikk spottinga bare den ene gangen, som sagt helt i starten, etter 1. el 2. behandlinga.

Lykke til med prøvinga!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei, det kan være fotsoneterapien og akupunkturen som gjør til at du har denne spottingen. Jeg fikk ikke spotting ved pergo kur, men har opplevd det ved behandling. Går til fotsone og akupunktur selv....og når hun behandler underlivet, eggstokker, eggledere e.l hender det at det skjer. Lykke til med prøvinga

Skrevet

Sist fikk jeg tr. 23.12. og nå skal jeg jo egentlig ha eggløsning og det mener jeg at jeg har hatt den 2. januar kjenner det så godt alt etter hvilken side det er på. Men nå kommer det litte bitte blod ved toalettbesøk. Ikke noen mengder men det er jo litt. Var til ultralyd i høst og alt var kjempeflott. Har ikke tatt pergo denne mnd. men skal til fotsoneterapi og akupunktur på fredag. Vi vil jo så gjerne lykkes en gang til før det er for sent. Tusen takk for svar fra dere. Det setter jeg veldig pris på. Klem fra viny

Skrevet

....eh, du er ikke gravid da? :-) har du testet, kan være festeblod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...