Gå til innhold

Da ble det overgang til dere


sund

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Med termin 1. januar var vi aldri sikre på om det var desember- eller januarklubben som vi kom til å ende opp i. Barnet jeg bar på bestemte at det var desember som var best....

 

Vesla kom til verden tirsdag 11. desember kl 20.22; tre uker før termin. Vekta viste 3150g og målebåndet var 47cm langt.

Fødselen var fin, men lang. Tok 27 timer fra vannet gikk til vesla var ute. Men jeg slapp å bruke smertelindring ut over varmt bad, og slapp å revne. Akupunktur anbefales på det varmeste!

 

Håper også flest mulig får anledning til å ha barnefaren med på sjukehuset lengst mulig. Samboeren min var med meg fire netter; natta før, og de tre første nettene i datteren vår sitt liv. Det var virkelig flott, og godt at vi begge har fått den fine starten sammen med prinsessa vår.

 

Beklager at jeg "sniker" i køen, skulle gjerne ha hatt de tre ukene med permisjon til å få kjøpt vogn, bilsete, stellebord, vasket babyklærne, redd opp seng osv. - isteden ble alt ordnet av verdens stolteste far mens jeg var på sjukehuset, og vi kan nå glede oss til å feire vår første jul som en liten familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir kanskje "Lillesøster" her som tar plassen til datteren din i januarklubben. Med termin 27/12 kan det jo skjed når som helst...

 

Utrolig at du klarte deg med bad og akupunktur i en så lang fødsel. Håper jeg kan oppleve det samme, bare mye kortere - ettersom første fødsel varte i 30 timer har jeg ikke lyst å oppleve det slitet igjen. Tar en rie av gangen.

 

Vi sees på småtroll 0-1år inne på DiB da :o)

Lykke til med vesla, og riktig god jul og godt nyttår til dere alle sammen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...