Gå til innhold

Tittimor! : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det, noen følelse for hva morgendagen vil bringe? Sist hadde du jo så lang lutealfase, så det er jo ikke godt å si hva kroppen din finner på denne gangen. ; )

Jeg har egentlig juleferie fra BIM, men måtte jo en liten tur innom for å høre hvordan det går med deg. Venter spent på oppdatering i morgen! : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg går her og håper da;-)

Tok en test i går (sånn stavtest fra billig tester)

Kikka på den i alle mulige vinkler og lys men den var og ble helt hvit.

Tok en i dag også men på den så syntes jeg at det var en skyggestrek!!

Vet ikke helt om det var det eller om det er jeg som ser det fordi jeg har lyst til å se det!?!? Men jeg så jo ikke denne skyggen i går!

Så er spent på i morgen. Har jo selvfølgelig en test liggende klart;-)

Skrevet

Oioi, dette høres spennende ut! Du må svippe innom og oppdatere i løpet av dagen, da. Hadde jo vært en super julegave hvis det klaffer for dere nå! Krysser alt jeg har for at det går veien denne gangen. : )

Skrevet

Nå tror jeg at jeg er gravid. Tør ikke juble enda men tok 2 tester i dag, en stav og en cb. Begge var svaaak positiv eller skygge. Men sterkere enn i går. Samboeren min så det også.

Men det er liksom ikke ordentlig farge på streken så tør ikke juble enda!

Åå, dette er så spennende altså.

Så spørs om jeg må ut å kjøpe en cb-digital jeg kan ta i morgen tidlig!

Skrevet

Åååå, så spennende dette er, Tittimor!!! Det hadde vært utrolig morsomt om du var gravid nå, jeg håper inderlig på deres vegne! Kommer til å følge spent med i morgen også, innimellom all julinga. (Hehe, orging til jul, seff, ikke fysisk juling. ; ) )

Lykke til med testing i morgen tidlig! : )

Skrevet

Juff ja, jeg er så spent nå og greier nesten ikke vente. Har tatt en stavtest til igjen som viste en skygge/svak strek.

cb-digitalen venter på badet i morgen tidlig;-)

Kommer sikkert til å stå opp før fuglen fis tenker jeg;-)

Hvis det ikke står "gravid" i morra kommer jeg til å bli så skuffa. Dette er jo det eneste jeg har ønsket meg til jul!!!

Har prøvd å få tankene på andre ting i dag, rydda litt, pakket gaver og kjøpt verdens styggeste juletre;-) osv men det har ikke hjulpet så mye;-)

Skrevet

JAAAA!!!

Etter få sekunder sto det "Gravid"!!!

Ååå så utrolig=))) Beste julegava ever=)

Nå håper jeg den greier å klore seg fast så det blir en september baby av det!

Føles veldig rart, tror det liksom ikke helt for jeg har jo ingen symptomer.

Håper jeg iallefall kan få litt ømme pupper så jeg får følelsen;-)

Skrevet

Takk for det=) Har prøvd i 6-7 mnd eller no, kommet litt ut av tellinga;-)

Skrevet

GRATULERER, TITTIMOR!!! Det er jo helt fantastisk, for en super jul det blir for dere i år! Dette var skikkelig gøy, håper jeg følger etter deg inn til 1. tri om ikke alt for mange pp..

Du får ha en god jul videre, og nyte å være gravid. Og så fortsetter jeg BIM-ferien min, som jeg jo egentlig har. Men måtte jo inn og finne ut hvordan det gikk med deg.

Vi snakkes på nyåret, og igjen: GRATULERER!!!

Klem fra

Skrevet

GRATULERER TITTIMOR!

Tok også test i dag. Testen blinket og blinket i en evighet før den konstanterte GRAVID. Var bare 2,5 timer siden jeg tissa sist så var redd jeg brukte opp CB'en forgjeves. Jeg skjønner ikke dette. Ikke mannen min heller. Vi får håpe spirene våre klorer seg fast helt til begynnelsen av september :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...