Gå til innhold

Flere enn meg som har hysterisk mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nevnte i forbifarten til mamma at datra mi har omgangssyke og vondt i magen, Kastet opp ei natt, sjaber to dager og kastet opp natt til i dag og i dag formiddag. Tydelig vondt i magen og litt pussige bleier.

Vi hadde stort besøk på lørdag, og ungene lekte ta den smokk og la den vandre, mao ikke spesielt oppsiktsvekkende at ho fikk en omgang.

Mamma derimot er overbevist om at ho har betent blindtarm, ho har nemlig lest seg opp på dette, det kan gi oppkast og diare i tillegg til magevndt. Og det er heilt feil å gi smertestillende for det kan kamuflere smerten og gi sprukken blindtarm. Da kan ungen dø. Man kan ikke avvente heller for barnet må oppereres med det samme.

KA GIR DU MEG!

Så nå har jeg ringt rundt til alle for å finne en som var syk..... Og selvsagt fant jeg det. Ringte mamma så nå får ho sove i natt og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får så vondt av folk som er så hysteriske...det må være veldig slitsomt. Moren min er heldigvis spart for det der, men min kjære svigermor bekymrer seg grå over den minste ting. Vi tør jo nesten ikke si noe som helst om forkjølelser eller den slags, for da mister hun garantert et par netter med søvn :( Jeg har til gode at hun tror omgangssyke er blindtarmen, men kunne nok fortalt mang en annen historie om alle slags bekymringer hun har for dem hun er glad i. Sukk!

Skrevet

..lyst på noen historier fra andre....

Skrevet

Har det ikke helt sånn, men har ei mor som alltid har det samme som vi har, bare 10 ganger verre.

Ringer vi om at vi har magesjau, så har hun hatt det i 14 dager.

Forteller vi at vi er forkjøla, har hun bronkitt, halsbetennelse, ørebetennelse mm.

Klager jeg over vondt i magen (Uten å si at det er menssmerter), har hun jammen meg det også, selv om dama var i overgangsalderen for hundre år siden :)

Og hun leser om alt mulig sykdommer, og da finner hun alltid ut at hun har det.

Så da er det bare å bestille legetime.

Hun er til legen ca 1 gang i uka, stakkars lege, sier jeg bare.

Skrevet

Ikke moren min, men svigerfaren min. Han er helt overhysterisk, hyler og skriker og hopper opp av stolen hver gang mini faller, slår seg el bare snubler.

Hver gang mini er syk så er det ikke normalt og da har vi sikkert fukt-skade på huset, eller lagd mat som har gått ut på dagen til han og bla bla bla... slitsomt...

Kjenner ingen som er så hysterisk som han.. Må ringe sønnen sin 30 ganger dagen bare for å høre at han er i live.

Skrevet

Min mor mener at alt går over så lenge det ikke er feber involvert. Å falle og slå hodet i murgulv f.,eks. fra siden er ikke farlig ifølge henne. ... Litt omvendt av din tror jeg:)

Skrevet

svigermor er sånn...

i sommer skulle jeg ut en tur og snuppa skulle sove der, hun var i helt fin form...=)

jeg leverte henne og gikk hjem for å stelle meg og sånt.. (hadde ikke begynt å drikke)

hun ringer opp å sier: ida har bitte litt feber..

jeg spør hvor mye!

hun svarer 37,9 i rumpa. og hun ville bare si i fra slik at jeg visste det..

jeg smiler bittelitt og sier at dersom hun er bekymret så holder jeg meg edru å kjører heller..

jeg steller meg og kjører på festen, etter mange timer ringer hun igjen og sier:

XXX feberen har gått ned så nå kan du slappe av å kose deg ute...

hun hørtes skikkelig lettet ut.. da jeg dagen etter henter snuppa er hun i like fin form og svigerfar bare rister på hodet...han syns ikke hun hadde vært "syk" i det hele tatt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...