Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 det kjennes ut som om barnet trykker/dunker ned i bekkenet. er det noe på gang??? startet for ca 2 døgn siden.er i uke 38. førstegangsfødende. noen andre som har opplevd det slik?
to små og ferdig :-) Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Heisann Dette er veldig vanlig de siste ukene... Barnet presser på for å komme seg ut. Men fra nedtrykket starter til fødsel starter tror jeg varierer veldig. Det er dermed ikke sagt at det skjer de nærmeste dagene. Jeg har masse nedtrykk nå (uke 35) og hadde det samme forrige gang jeg fødte. Men det tok noen uker før faktisk barnet kom.. Ut kommer'n!! :-)
UngVoksen-over termin Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Samme her.. dette er min 3 fødsel, og jeg kjenner nedtrykk - 'Begynte for noen dager siden. Er i uke 33. Tror ikke han kommer enda allikevel :-)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Hehe! Nå må jeg bare le av meg selv.. Jeg tror også jeg har kjent denne følelsen,og det er ganske ubehagelig. Skulle prøve beskrive følelsen for ei venninne i stad,og da sa jeg; det føles som om jeg blir tatt hardt,bare fra innsiden! Omtrent som da typen "bunner" meg.. Nei,hahahahhahaha! Ja,ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå