Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 ... få lille til å ta flaske med MME??? 3 1/2 mnd gammel, nekter plent :S Bare fått MM og pupp frem til nå... Alle tips og råd mottas med stooor takknemlighet!!!
Lille skatt blir storesøster Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Du kan prøve å blande mm og mme slik at det blir en myk overgang. Så mindre og mindre mm etterhvert.. Evt prøv flere forskjellige merker mme. Nan, Hipp, Collett... Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Anbefaler Dr.Browns kolikkflasker. De trenger man ikke suge ut av - melken renner bare ut - og hvilket barn vil vel ikke ha en slik "sørvis". Ellers kan det hjelpe å gi flaske med puppen ute. Utrolig hva litt kjent lukt og hudkontakt kan hjelpe.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Det er vel nesten de enste flaskene som vi ikke har prøvd, så da får vi prøve de... Prøvd å gi mens jeg har hatt puppen ute ett par ganger, men det ble nesten værre hyl og skrik da :S Hm... Rynka på nesa også.. Kanskje jeg skal prøve en annen MME ja... Har bare prøvd NAN til nå. Pumpe ja, det kommer sååå lite når jeg pumper - derfor jeg har prøvd MME, men kan jo prøve å blande det lille jeg får ut og prøve en "myk overgang" så godt det lar seg gjøre.. Hehe. Takker for tips Da er det bare å prøve videre!!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 husk at de fleste babyer er helt ekstreme når det gjelder riktig tempratur på mme i førsten,når de bare er vant til mm..jenta mi nekta flaska flere ganger og ble kjempe sint,men så fant jeg ut at det ikke var HELT riktig tempratur..
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Kan jo prøve og gi med en liten plast"kopp" slike man får piller i ol. på sykehus. Og helle forskiktig. Ellers kan du prøve med skje, bare får og venne h*n til det. Også prøve med flaske flere ganger om dagen, bare for å vende til flasken. H*n kommer uansett til å ta flasken til slutt, om det ikke finnes et annet alternativ! Blir jo sluten...
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #7 Skrevet 22. desember 2007 Snat det du sier, blir lille sulten nok, så er det jo ikke noe annet alternativ enn å ta flaska - og da gjør hun jo det!! Til slutt... Får bare øve og øve, flere ganger daglig også, så hun blir vant til flasken også. Evt. prøve litt med kopp, så hun blir vant til MME`en... Takker for tips HI
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 Ah, HELT riktig temp ja... Hm. Kanskje det "bare" er det som skal til, at den ikke har vært heeelt rett, for hun tok jo flaska 2 ganger... Såå.... Kanskje det er det Takk for tips HI
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #9 Skrevet 22. desember 2007 HVORFOR STRESSE MED FLASKE NÅR DU KAN AMME??
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2007 #10 Skrevet 22. desember 2007 Det har vel du INGENTING med???? Og dessuten, så stresser jeg ikke med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå