Millapril Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Heldige meg har fått "fri" fra morgenstellet denne uken, siden pappa'n til Erica har begynt sent på jobben. Men da kommer jo den morsomme situasjonen med pappa og valg av klær! Er det virkelig mulig å velge ut blomster og striper og farger helt uten tanke på om det kanskje passer litt sammen eller ei. Må le hver dag, da jeg står opp og ser hva gullet har på seg. Har jo ikke lyst til å gjøre han flau ved å legge frem tøy heller, så i går prøvde jeg å legge et antrekk på toppen av klesskuffen. Og tror du ikke at det var nettopp det hun hadde på seg. Så da er det som jeg mistenkte; han tar det som ligger på toppen - Uansett! Kan tenke meg at hun blir fin i de 6 ukene pappa snart skal gå hjemme...hihi!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Hehe den der er alltid morsom. Her tar pappa'n Mia på morgenen, og han tar konsekvent på den øverste bodyen og den øverste strømpebuksa. Ikke sokker, ikke bukse. For han skal da ikke kle på henne for dagen må vite, det er bare midlertidig skift, så kan mamma ordne når hun står opp. Går ikke an å krabbe rundt i pysjen til jeg står opp heller (kanskje en hel time!) Er det rart jeg vasker tøy halve dagen ;-) De 6 ukene kan bli fjonge. Håper du får gjennomslag på at han tar henne med på babysang så han kan vise frem de flotte antrekkene hehe :-) si at han kan møte oss ved brua, så kan vi ta skravling og lunsj etterpå som vanlig. Arme mann hadde vel blitt gal hehehe :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 hehe kjenner igjen det der ja :-) David blir jo nesten stressa om jeg ber han om å ta på Camilla noe annet enn det hun har på seg eller om det ikke ligger klart til han. En gang sto jeg opp etter dem, og jaggu hadde Camilla på seg skittent tøy fra dagen føre...og med gulpebaby så sier det seg selv hvordan det så ut hehe.... Så heretter har jeg rett og slett funnet ut at det beste er å gi nøyaktige instruksjoner :-)
Bellen^2 Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 For en artig tråd:) Nå har jeg for vane å legge frem klærne til Sebastian på kvelden uansett hvem som skal kle på han (klok av skade hehe), så gubben blir ganske perpleks hvis han ikke finner dem på det vanlige stedet. Gubben (og Sebastian) er utrolige B-mennesker, og trenger minst en halv time om morgenen før de er tilregnelige. Gubben er som regel helt i ørska så jeg må dobbeltsjekke det meste som skjer:) Sokker blir glemt, Sebastian blir sendt i barnehagen uten å få flaske med melk etc. Det virker som for hver nye ting han husker er det en annen ting han glemmer:)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Hmm ja jeg må også si at jeg gleder meg til pappan skal levere i barnehage/dagmamma neste år. Har fundert på hvordan jeg skal få han til å huske alt sammen. Men det går seg nok til tenker jeg.
smurfen :o) Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Hehe... syns jeg ser. Det er rart hvor like disse mannfolkene er. Her går ofte Adrian i pysjen frem til jeg står opp så kan mammaen finne frem. Han har blitt litt bedre i det siste ) Jeg har planer om at samboer skal ta all klesvask, husarbeid og div annet slik som jeg har gjort disse mnd, så det skal bli spennende å se om jeg klarer å gjennomføre det. Og ikke minst hvordan det vil gå )
Solstråle72 Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Jammen er de like disse mannfolkene :-) Har det akkuratt slik jeg også. Jeg trodde at det var bare pappan her i huset som var "håpløs", så det var litt godt å høre at det er slik hos noen andre også :-):-) Tobias får også av og til på seg klær som er skitne fra dagen før. Og ellers så roter han ikke så langt ned i skuffene for å finne klær her heller nei, hehe!
måken og vesla Skrevet 22. desember 2007 #8 Skrevet 22. desember 2007 Ha ha Syns mennene deres høres forsiktige ut jeg. Min har nemlig gitt klar beskjed om at han ikke bryr seg om klærne hennes passer sammen eller ikke (og at han ikke liker rosa da). Den beskjeden fikk jeg en gang han hadde kledd på henne halvparten av ett sett og halvparten av ett annet, og jeg prøvde å si at det kanskje var fint å bruke et helt sett, når vi først hadde det. Tenker det går bra når de skal være hjemme jeg. Han klarer jo å kle seg selv ok. (hvis ikke har jeg en ide om å fylle en skuff med ting som kan brukes om hverandre og si at det er den skuffen som gjelder nå).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå