balsam Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 enda en kommentar fra sviger-dragen... mulig jeg er overfølsom..gravide hormoner bobler vilt!! jeg fortalte at snuppa har begynt å drikke tran( noe vi har prøvd på tidligere, men grunnet masse gulping var det uutholdelig med lukta) hun liker ikke smaken, og spør om å få slippe, men ved OPPMUNTRING tar hun den å er liiiiike blid etterpå... virkelig ikke noen tvang, men sier at du er så flink, at det er godt for kroppen osv med en blid stemme... hun protesterer ikke med sure miner... svigermor sa høyt og tydelig STAKKARS!!! huff... jeg ville aldri ha tvunget henne, men mener at litt lett press ikke er å være slem???? hva mener dere?
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Jeg mener at du er altfor overfølsom hvis du tar deg nær av en sånn kommentar.
Tøysetipp Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Da hadde jeg spurt om hun ville utdype det begrepet..
Guttemamma til tusen :) Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 den kommentaren hadde jeg virkelig ikke tenkt over! hvis du tenker over slike ting så tror jeg at jeg ville trødd VELDIG forsiktig rundt deg! ja, tran smaker dritt.. og når jeg ser poden av og til lager grimas pga tranen så tenker jeg virkelig STAKKAR inni meg! Kunne godt ha plumpa ut av meg om jeg så en annen unge med samme grimas uten at jeg mente hun var slem og pressa henne:o)
balsam Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2007 det spurte jeg om... og det var bare synd på alle små barn som måtte ta tran... jeg svarte at jeg aldri ville tvunget henne, og funnet på noe annet for å få i henne disse vitaminene hvis hun gråt eller noe.. hun bare offet og sa "stakkars..usj stakkkars..får helt vondt av henne jeg.."
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Jeg synes svigertrollet kunne holdt munn, jeg synes du er overfølsom. Jeg synes forøvrig også synd på de ungene som har foreldre som fremdeles mater i dem Møllers Tran (og ja, kun det merket for øyeblikket) etter alle avsløringene om teknisk tran. Utover det, tran er sunt, og det er bra for små tasser.
Stratos med 3 barn Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Hvis hun bare sa det fordi hun ikke selv liker tran og derfor har en geneell sympati for alle som tar tran, er det ikke noe å ta på vei for synes jeg! Men om hun sa det så din datter hørte det, ville jeg tatt en prat med henne og bedt henne om ikke å sette "griller" i hodet på ungen!
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Jeg synes ikke det er noe du bør ta deg nær av. Du og svigermor er vel bare uenige om hvor vidt det er riktig å oppmuntre til tran eller ikke. Hun sier det sikkert fordi hun bare fordi hun oppriktig mener det er synd på alle som må ta tran, ikke for å såre deg. Dem man er glad i sier man jo det man mener til, sant? Ikke bry deg om det du, er tran riktig for jenta di så er det det vet du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå