Gå til innhold

ja da nermer

Anbefalte innlegg

Skrevet

defem juleferie dagene seg. det skal bli godt. litt kort feri i år men har jo ikke noe opptjent nå så da får det bli slik. men litt jule fri får jeg da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du sover minst mulig blir det mest mulig ferie - julenetter er utrolig fine å være våkne, eller til slutt sovne på sofa med pledd - med julegavebok eller musikk og smultringer og te og resten av huset stille...

Skrevet

da er det jule feri. jeg får prøveå nyte det så lenge det varer.

trenger åslappeav litt nå dagen i dag, hart alt som kunne gått galt nettopp gjort det. er braslitenavaltstyr nå.

men nå er det ferie og trenger ikke tenke mer jobb nå.

koser meg med et par julekaker akkurat nåog jaggu gjør sukker godt i en sliten kropp.

Skrevet

Undertegnede gjorde noe smart. Ofret meg litt for jobben før jul, og har fri fram til lille nyttårsaften. Er sliten nå...og uten julebakst...og har to dager på å få ferdig 1.dags bursdagskaker. Det årnær sæ...:)

Skrevet

vel jeg har ikkeden muligheten jobber i barnehage, som holderåpent iromjulen. og siden jeg harvært i perisjon så har jeg ikke førsterett på fri for jeg jobbet jo ikke ifjor jul. og vi har en slik ordning for at det ikke skal være de samme som ordner seg fri år etter år.

julebaksten har jeg fått ordnet i kveld. og noe litt tidligere på kveldene.

men ingenting annet erklart heller ikke julkegavene, det er første året jeg ikke er klar med det minium 14 dager før juleaften. så i morgen skal jeg ut å handle for harde livet pynte ferdig til jul eller egentlig pynte til jul. gjøre rent, og klargjøre alt som har med julen å gjøre.

ble vist ikke noenjulekort i år.

og nå fikk jeg høre av mannenmin at en eller annen idiot klarte å rygge på bilen vår i stad. F***. greit det dekkes av forsikringen men likevel ingen verksteder som får fikset dette før etter jula. og jegsom trodde at alt allerede hadde gått galt på jobben i dag. det holdt hvrtfall i bøtter og spann bokstavelig talt. så trenkte ikke ødelagt skjerm på bilen i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...