prekæs Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Det må jo være langt mer harry å pynte treet for å matche gardinene og møblene, ("ja i år går treet vårt i hvitt og gull og i fjor hadde vi rødt og sølv") enn å pynte det med litt av hvert. Eller?
Gjest -<<- Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Næh, litt kjerring bare. Det er ofte stilig, og jeg synes de skal ha for selvdisiplinen. Selv er vi fysisk ute av stand til å ikke henge opp det kitscheste stæsjet vi kan finne.
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Litt av hvert - eller helst MYE av hvert. Alt annet tyder på forknytthet og manglende libido.
Eat sardines and die Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Jeg vet om folk som har flere esker hvor de varierer fra år til år. Et rødt år, gull, sølv, hvitt osv.........slitsomt. For det første har jeg ikke lagringsplass, dessuten synes jeg det er fint at treet også har minner hengende på seg. Det gir mer julestemning når jeg ser den gamle engelen jeg selv lagde da jeg var liten. Den gode gamle julegleden kommer tilbake.
prekæs Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2007 Nettopp. Er så sentimental i jula, jeg. Selv julepynten jeg vet guttungen egentlig nekta å lage som barnehagegutt, er verdt litt mimring. ( Og guttungen, som nå er 25 sjekker om den er på plass)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå