Gjest Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Er det noe som helst reelt i dette? Sur nedbør og ekskrimenter er vel mer holdbare argumenter for å la være å stappe vinterens sukkerspinn i munnen? Educate me!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 det er reelt dersom man spiser synlig uren sne. men om du ikke spiser feks. gul sne da er sjansene ikke spes store nei. så rådet børheller være ikke spis gul sne.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Jeg spiste maaaaaasse snø som liten. Helt til jeg fikk en deilig sauebæsj med på kjøpet, urk.
prekæs Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Tipper på at det siste er mer riktig. Jeg åt snø gjennom hele barndommen og har aldri hatt mark:) Men det er klart. Mark er ekkelt og man kan se det. I motsetning til sur nedbør.
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Synes bare det høres urealistisk ut at det lever mark under frysepunktet! At den lever i diverse droppings som havner i snøen tviler jeg ikke på, men også etter det har fryst over igjen? Har ingen planer om å spise frossen avføring, bare så det er nevnt. Men selve utsagnet er latterlig, og det er så mange som bruker det!
Gjest -<<- Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Hør på Zappa; watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow. Ren snø er ikke så voldsomt farlig.
danieI Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 nej, det er bullshit - spis og kos deg! man blir heller ikke blind av å se barnetv en halvmeter fra tv'n man kan heller ikke bli sånn....av grimaser julenissen ser ikke alle barn hele tiden :-)
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 Men lykkefeen finnes eller? Kan ikke bare komme her og ta fra meg alt jeg tror på!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 Man må jo få spise snø da, en av de få gledene vinteren fører med seg:)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #11 Skrevet 20. desember 2007 Jeg fikk mark i rompa på sommerferie når jeg var 8, så.. Det var ikke så mye snø i Portogal, så man får det vel av mye rart!
danieI Skrevet 20. desember 2007 #12 Skrevet 20. desember 2007 lykkefeen finnes helt klart samme med: julenissen tannfeen og putti plutti pott :-) mer du tviler på? høhø
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #13 Skrevet 20. desember 2007 Den store kjærligheten? Trollet under senga? Gud????????
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #14 Skrevet 20. desember 2007 JO! man får mark i magen av og spise snø! HVITE SMÅ KRYP!!! Hadde det som liten.. oppdaget det selv en gang, når mamma hadde brukt dette for og skremme meg, og det STEMMER! Så ikke kom her og kom her!
danieI Skrevet 20. desember 2007 #15 Skrevet 20. desember 2007 den store kjærligheten finnes *nikke* trollet under senga finnes når du har sett grøsserfilm gud...neppe
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #16 Skrevet 20. desember 2007 Finnes den store kjærligheten virkelig? Jeg tviler. Har du funnet den Daniel?
HalvMaraton Skrevet 20. desember 2007 #20 Skrevet 20. desember 2007 Herregud da folkens, man må ikke spise store marker for å få "mark i magen", det er eggene til marken vi må unngå. Og de er veldig små og finnes i bæsj (aka "jord"). Så rein snø: fint. Snø med skitt: dårlig. Kompliserende faktor: all skitt er ikke like synlig. Angående gul snø så kan ikke jeg komme på noen parasitter som skilles ut i urin, så det burde vel strengt tatt ikke være så farlig.
nickoline og supermann Skrevet 21. desember 2007 #21 Skrevet 21. desember 2007 Man kan ihverfall få salmonella tyriorum.............. snakker av erfaring!"
Tokatter_USA Skrevet 21. desember 2007 #22 Skrevet 21. desember 2007 Det er ikke noe hold i regelen om at man ikke skal svømme før to timer etter at man har spist heller. Det er mistenkt at dette er oppfunnet av foreldre som vil hvile litt etter middagen og ikke gidder å sitte og passe på barn som vil bade med en gang etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå