Daydream Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Da reiser jeg på juleferie, og har ingen tilgang på data. Så jeg vil ønske alle sammen ei riktig god jul!! Og lykke til alle tenkere, prøvere, gravide og allerede mammaer Blir nesten avhengig av å stikke innom hver dag for å se hvordan det går, så det blir rart å ikke kunne gjøre det, he he... Vi "ses" neste år
lubbeline Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 God jul til deg og alle andre prøvere:-)
Tjorven1 Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 GOD JUL & GODT NYTTÅR Vil ønske alle en riktig god jul, og lykke til dere som skal til Danmark og til dere andre som også skal teste dere. - Håper det blir mange gode julegaver i form av små vidunder i magene rundt om kring.. Godt nyttår, måtte vi alle bli befruktet og få de vakreste barn! Vil samtidig takke for god støtte og gode råd her inne på forumet, første gang jeg er på forum i hele mitt liv, og jeg er så takknemmelig for at jeg har møtt alle dere, og ikke føler meg alene lenger, om å forsøke å få barn alene. Takk dere betyr mye for meg! Og lykke lykke til ;-)
mamma_i_08! Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Takk, og det samme. Ha en fantastisk flott julefeiring og nyt romjulstiden! Alle sammen, takk for topp støtte, råd og veiledning jeg har fått her inne i løpet av 2007! Dere er alle så fantastiske, og jeg håper 2008 bringer alle sammen hell og lykke og noen små mirakler i alle magene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå