Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Har termin nå i Januar, og har tenkt å kjøre babyen hjem fra sykehuset i bag (har bare 25 minutters vei hjem fra sykehuset). Har tenkt å ha lammeskinn og voksipose i bagen (og eventuelt helseteppe over). Må jeg da pakke babyen i mer enn ullundertøy og vanlig varmt tøy? Eller må den også ha yttertøy? Som full dress osv?! Helt blank på det området jeg. Hva synes dere?
Mor til 3:-) 26.02.08 Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 neida dette tror jeg er nok, kan jo la bilen stå å svive litt så den ikke er iskald når dere reiser. tror hvertfall dette skal holde jeg. Voksipose er nokså varmt og lunt.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Har du sikkerhetsnett til bagen? Det anbefales ikke å bruke bag lenger, nå er det bilstol som gjelder. Du får det uansett varmt nok i setet også. 25 minutter er en lang biltur... spesielt om du kræsjer og ungen ikke er sikret godt nok... Anbefaler bilstol!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå