Gjest Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 det var ikke meningen å trykke lagre... var ikke ferdig med å skrive engang... jeg håper så sterkt at jeg vil få en positiv test om noen dager, vil så sterkt ha en liten en.... sitter her og surmuler og tenker at jeg egentlig skulle vært 14 uker på vei, sure greier... men d er vanskelig å la vær å tenke på d.... så nå er d best jeg er gravid altså... ble litt syt her, men men... lykke til alle sammen.....
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Skal krysse finga for at du tester positivt jeg! Sender over litt babystøv: ********************************************************************************* Lykke til og God Jul
madisen Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Føler akkurat det samme som deg, skulle egentlig vært 12 uker på vei i jula, vi skulle fortelle det til familien på julaften. Jeg så for meg akkurat hvordan det ville bli. Men jeg velger å være positiv, nå håper jeg på en ekstra grunn til å feire det nye året. Lykke til du også :-)))
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Samme her...Skulle hatt termin 14. Januar men mistet i uke 19 i midten av august..Kjenner jeg går en tung tid i møte, og gruer meg fryktelig til termindato uten ny spire i magen:-( Lykke til alle sammen, håper vi blir kjapt gravid igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå