Gå til innhold

positivt og negativt resultat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig usikker på hva jeg føler nå, og trenger litt hjelp av dere. Jeg har tatt 3 graviditetstester i dag. Den første i 12 tiden i dag, den viste "gravid", så tok jeg 2 stk til litt senere (disse med ganske utvannet urin) og fikk negativt resultat. Jeg er ikke sikker på om jeg skulle hatt mensen enda, men er det sånn at når 1 test har vist gravid, så er jeg det? Har kjøpt en test til som jeg lar ligge til i morgen tidlig. Vet det er lurt å ta den med konsentrert urin, men som sagt, den første jeg tok var jo relativt tidlig, og den var positiv. Hva skal jeg tro nå da?!

Hilsen en spent meg :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg tatt en test i morgen tidlig:)

Lykke til!

Skrevet

Som tidligere svart her ville jeg ventet til i morgen tidlig, med konsentrert urin.. det har litt med hvor lenge før IKM du tester også.. og er den utvannet så vil resultatet bli negativt/svakere om du ikke har nok hcg i kroppen..

Lykke til=)

Skrevet

IKM? Hva er det for det første? :P hehe.. Har peil jeg skjønner dere! ;) Også hcg? Er ikke det noe kroppen KUN produserer under graviditet? Har lest noen steder at folk sier at "positiv er positiv, men negativ kan også være positiv".. hvor sant er dette? Jeg gleder meg masse til i morgen :)

Skrevet

IKM er ikke kommende mens, den dagen du egentlig venter mensen. HCG er ett hormon som produserer ved graviditet.

lykke til::):):)

Skrevet

Jeg tok en ny test på fredag morgen, og den var positiv!! Tok en tur til legen med urinprøve kun for å være helt sikker siden jeg nå hadde fått 2 negative og 2 positive tester på 2 dager, og den var positiv, og hun på legekontoret sa at det ikke var noe tvil, Jeg er GRAVID!! :D Så morro :))) Tusen takk for hjelpen til dere, og nå vil dere nok sikkert se en del til meg i tiden fremover!! *krysse fingre for at alt går bra*

GOOOOD JUL folkens!!!

*juleklem*

Skrevet

Hei og gratulerer! Her har jeg også en samling med positive og negative/nesten negative tester. Skummelt. Håper ikke jeg har jublet for tidlig.. Tror jeg skal ta med en prøve til legen jeg også. Blir vel i romjula det da, hvis de i det hele tatt har åpent?

GOD JUL!! Neste år har du liten baby på fanget :)

Skrevet

Gratulerer så mye til deg Enzonom!!!! Artig når litt forvirring blir et positivt resultat!

Skrevet

Gratulerer så mye!:) Kos deg med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...