Gå til innhold

Gutten min er syk og vil ikke ha pupp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er snart 7 mnd og har hatt feber og hoste siden tirsdag. Var hos legen en tur igår. Fant ut at han var litt rød i det ene øret og crp på 35, virusinfeksjon, så ikke noe å gjøre. Siden igår kveld har han ikke villet ha pupp. Han som elsker det! Greit nok får jeg ikke i ham noe grøt, men fikk beskjed om å gi han melk ofte. Men han nekter. Gir han vann og pumper meg og gir melken på flaske. Da drikker han litt. Noen som har opplevd lignende? Hååååper han ikke slutter med puppen når han blir frisk igjen!!? Stakkar, han er sååå trøtt og sliten og vil bare sove. Jeg er veldig engstelig over om han får i seg nok væske... Han drikker bare en liten skvett i ny å ne... Burde jeg ringe legevakta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han tiss i bleien? Får du i han litt jevnt over hele dagen? Har han mye feber? Hvis du holder en hudflik opp på hånden, trekker den seg fort tilbake når du slipper? Synes du han er unormalt trøtt, til å være syk? Er han tett i nesen, er det derfor han ikke vil ha pupp?

Har du prøvd å gi han saftis, eller annen iskald drikke/is? Teller som væske det og. Og kan lindre litt smerter i halsen.

Hvis du er bekymret, så ringer du lege. Ikke noen andre enn du og pappaen som kjenner barnet ditt best.

Han kommer nok til å ville ha pupp igjen, bare gi han tid til å bli litt bedre. Han føler seg nok bare ikke i form til å gjøre det harde arbeidet det er for han å suge.

God bedring til dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...