Mamma&LilleKrølle Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Noen som har gjort d? Eller mener dere de skal "slippe" å ha bilde av den lille i stua? Det ene fadderparet er bestevennene våre, og de er også "tante og onkel" til snuppa, og de ønsker jo bilde av henne. Men hva med de andre? Er jo mange som ikke er interessert i å ha bilde av andres barn i sin stue. Jeg elsker bilder, og er ikke helt enig der. Men vil jo ikke trenge på bilder på andre. Hva mener dere?
Mamma&LilleKrølle Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. desember 2007 Må bare tilføye at resten av familien får bilder som vi har tatt hos fotograf. Samme bilde jeg lurer på om fadderne skal få..
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Ja, besteforeldre, oldeforeldre, og faddere får bilder. Er ikke fra oss, er fra minsten;)
Mandragora Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Siden fadderene deres sikkert er nære venner/slektninger av dere, så forguder de nok babyen deres, og da er de sikkert kjempeglade for å få bilde i julegave Vi skal gi innrammet bilde fra fotograf til faddere -som også er besteforeldre/tanter/onkler, og jeg tror nok (håper iallefall) at de blir glad for det
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Jeg setter pris på å få fine bilder av fadderbarna mine (har totalt tre) - bare det ikke blir hvert år så Men jeg henger dem ikke i stua, der henger det kun brudebilde og ett bilde av barna. Vi har resten i en trappegang.
ano`num *17.03.10* Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Vi gir bilder til fadder`ne. Ville vært glad for å få skikkelige bilder av de vi er faddere til også! Nå må det sies at her er det kun familie. Har tanter og onkler som faddere, og er faddere på tante/onkel barn Synest generelt det er kos med bilder av tante/onkelbarn i stua. Men de skal være skikkelige (helst tatt hos fotograf). Er vell bare dere som vet hva de som er faddere trives med? Vil de helt bare ha kunst etc på veggene sine, går det jo ann å tenke alternativt. Kopper med bilde feks.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Hvorfor ikke gi bilde uinnrammet. Da velger de selv. Om de velger å ikke ramme det inn å ha det på veggen betyr det ikke at de ikke blir glad for det. Selv har jeg mange bilder som jeg har fått. Både som er tatt hos fotograf til vanlige julekort med bilde. Jeg ser på alle disse som "gaver" på en måte og tar vare på dem i et album. Har ikke muligheten til å ha alt stående framme men tar vare på det likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå