Gjest Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 En smule forvirret her.. Leter litt på nettet etter info om ammeinnlegg.. Finner nesten bare ull-innlegg - og det skjønner jeg jo at er fornuftig for å holde brystene varme, men hva med bomull eller innlegg som "fanger opp" melk ved evt. lekkasje? Er det vanlig?? Kanskje et teit spm, men lurer nå på det da ...... Trenger jeg bare kjøpe i ull?
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Jeg kjøper ull, og kommer til å bruke engangsinnlegg under dem for da samler de opp slik at ullinnleggene ikke blir våte
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Engangsinnlegg ja, det var smart! Hvor kjøper man det? Har bare sett ullinnlegg i barneutstyrsforretninger....
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Det er triks og ha ull innerst til puppene, og engangsinnlegg utenpå. Ull varmer og henger seg ikke fast. Så tar engangsinnlegg og suger opp det som lekker. Det funket fint for meg vertfall, men en kan jo prøve seg frem også :-)
melkekua™ Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Engangsinnlegg kjøper man på vanlig matvarebutikk ) Jeg skal bruke de utenpå ullinnleggene, for bomullsinnlegg kan sette seg fast til puppen....og au det er ikke noe godt (
To trollunger + en spire Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Brukte bare ull jeg for å varme - hadde masse melk, men lakk ikke jeg da.
...venter... Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Anbefaler å kjøpe Chicco ammeinnlegg på på apoteket. De er helt glimrende, og "loer" ikke på puppen. Bruk ull utenpå. For meg var det lurt å ha engangs inderst, på grunn av små lekasjer.
Miamed4mannpåvei Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 Jeg hadde også papir innerst og ull utenpå. Motsatt ville det ført til lekkasjer hos meg ihvertfall. Siden ullinnleggene er mye større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå