Gjest Lykkeliten2 Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 HAr kjempelyst på vaffler i kveld.. hvordan lager jeg det? Vanligvis har jeg liksom bare laget med pannekakerøre med smør eller rømme i og litt bakepulver. Men husker ikke hvordan de smakte sist. blir alltid litt skuffet så vidt jeg h usker. Har dere en knallgod oppskrift å dele med meg? takk takk takk på forhånd
blond Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Egg (jo flere jo bedre), hvetemel, rømme/kremfløte/melk, kardemomme, sukker, vaniljesukker, smør.... Du kan ha i litt kakaopulver hvis du vil.
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 blond sine høres gode ut. Og enda bedre blir de hvis du skiller eggeplommer og eggehviter, og stivpisker eggehvitene og hvelver i til slutt. Mmmmm, det fikk jeg lyst på nå....
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Denne høres god ut. finner ikke kardemomme her hvor jeg bor men skulle ønske, for nå har jeg kjempelyst på den smaken.. takk for oppskrift.. vanillje har jeg
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Hei! så du at jeg nettopp logget meg på her eller? he he.. morsomt.. Vet du, meg og snuppa (14mndr.) hadde vaffler til middag i dag vi... i går ble det for mye styr, og mannen kom hjem med masse kitkat sjokolade til meg, og da falt søt trangen litt bort som du sikkert kan skjønne. JEg glemte å ta smår i røren, og brukte yogurt naturell og fløte i den for jeg hadde ikke rømme.. men de smakte kjempegodt og skal lage flere til kvelds nå... med smeltet sjokolade på og vispet krem... nam nam...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå