Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Har bihulebetennelse. Ikke feber bare veldig plagsomt. Har ikke lyst til å ta noen antibiotika kur, vil heller bare vente til det går over. MEN..kan jeg fortsatt holde juleselskaper eller smitter jeg alle gjestene. Kan noen sjekke om det er smittsomt etter at sykdommen er brutt ut?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Har aldri hørt at bihulebetennelse er smittsomt. Men du kan kjøpe et "nesehorn" på apoteket, og skylle gjennom nesa. Dette er kjempe effektivt. Har nettop hatt biholebetennelse selv, og er nå bra etter å ha brukt det i et par dager )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå