...venter... Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 For ca 3 uker siden, og jeg har termin i dag, 20 desember. Har hørt om andre hvor hodet ikke fester seg før rett før fødsel. Jordmor sa til meg at det er anbefalt å legge seg ned og vente på sykebil dersom vannet går, og hodet ikke er festet... Men det slipper altså jeg. Håper det skjer noe snart, vil bli ferdig før jul.
Jaja3snart Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Hos meg har det vært festa i to uker allerede. Er i uke 38 nå. Så jeg har egenltig venta litt på fødsel kan du si. For de sier jo at for flergangsfødende fester hodet seg senere. Tydeligvis ikke i mitt tilfelle...
*Super*Mamman* Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Hos meg festet ikke hodet seg i det hele tatt, og enda da jeg begynte å få pressrier så lå hodet langt oppe i bekkenet, altså ikke festet. Er normalt når man har født flere barn at hodet ikke blir festet..
mamma :-) Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Med nr 2 festet hodet seg i uke 34. Fødte 2 dager over termin.
MegOgAlleMine Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Kanskje ikke før fødsel på flergangsfødende
kløver Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 På begge mine første festet hodet seg midt i uke 39. Fødte i uke 41. Nå er det to og en halv uke til nr fire og hodet har ikke festet seg ennå (selvfølgelig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå