Gjest Sekretøsa Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Argh!!!! nå som vi liksom skulle få gjort så mye i dag da.. Jodda, gubben sku reise fra jobb kl 15.. klokka ble jo 15.20 før han kom avgårde. Brukte 40 minutter fra Nydalen til Ekeberg, skulle levere noen gaver hos søstra si... Og så 1 TIME fra Ekeberg, til oslofjordstunellen!! Åssen er det mulig??? Så da er han jo hjemme om enda en times tid da.... evnt 1 1/2... Og jeg som ikke gadd og dra i butikken, fordi han "kommer snart hjem"....hagg
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Enda godt han slapp og taue bilen til en kollega, sånn som han egentlig skulle.. da hadde han ikke vært hjemme før i morra! Går jo som regel greit til vanlig da, men fra den ene siden, til den andre, og så tilbake igjen... åh, han er så gjennomtenkt!!
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Arghhhh... jeg også...... Jeg reiste fra jobb (i Bærum) før halv tre.... kom ikke lenger enn til Ramstad før trafikken på E18 sto 100% (ok 90% da...men føltes som 100%) stille..... Da blir veien inn til Oslo laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang. Synes det alltid (!!) er kø nå... var da virkelig ikke så ille før jeg gikk ut i permisjon.....
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Er nok ekstra ille nå i julerushet. Husker det fra når jeg jobbet i fjor jul, alltid kaos på ettermiddagene i desember.....hold ut folkens :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå