hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 er annengangs og lurer. med første var ingenting modnet og livmortappen var hard og 4 cm da fødselen startet. denne gangen er jo alt anderledes, var hos jordmor i går og hun kjente etter og sa at jeg var moden tappen var ca 2 cm, desentrert og det var åpning for en finger...vil det si at jeg er klar for fødsel eller at jeg vil føde før termin? eller er det bare normalt når det er nr 2? er i uke 36..
Athina' Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Dette tror jeg ingen her kan gi ett korrekt svar på, så jeg ville nok ha spurt jm eller lege om dette :-) En ting jeg vet er at man skal være avflatet og moden før man går inn i fødsel... men spør fagfolk du :-)
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Du kan gå leeeeeenge med åpning, og det er som regel ingen dramatikk i det. Men hør med lege/jormor hvis dette er noe du bekymrer deg for. Selv har jeg gått en stund med 3 cm åpning og helt modne forhold der nede, men det skjer ikke noe. Har termin om 6 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå