Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett etter nyttår skal vi inn i nytt hus. Det betyr at storebror hadde siste skoledag på kjent skole i dag og at lillebror har siste dag i kjent barnehage i morgen. Vi har jo visst dette lenge, valgt det selv og gleder oss egentlig til flytting. Nå kjenner jeg imidlertid at det er utrolig vemodig og aldri så lite skummelt å bryte opp. Storebror har fått gave på skolen og blitt invitert på avskjedsselskap hos en kompis. Begge har fått med seg permer hjem med bilder og hilsner. Hjelp - hva er det vi gjør?? Her fungerer alt bare så bra og så drar vi fra alt! Håper selvfølgelig at alt blir like bra dit vi kommer, men vi vet jo ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå jeg kjenner de følelsene.... Jeg holder på med det samme, og vi skal jo ikke flytte før om et halvt år. Jeg har til og med vært innom tanken å ikke leke noe særlig med folk mer, sånn at det ikke skal bli så trist å reise :-)))

Klart det blir fint på det nye stedet, mye å savne er mye å huske og gode minner, og dem kan man leve lenge på.

ååå nå gruer jeg meg til å flytte enda jeg gleder meg helt vilt.

:-) Det blir fint Maud, for der hjertet bor, der er hjemme, og der mamma er... der er hjemme. Du lager hjemme for ungene dine, og du skal se de slår seg til ro raskere enn deg :-)

Lykke til masse masse rett over jul! Jeg tenker på dere!

god klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...