Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er deilig med baby, men jammen blir man trøtt av det også. Minstesnupp har endelig skjønt at hun ikke kan sove på brystet mitt hele natten, men hun må "lirkes" i seng. Sovne ved puppen, være inntil en stund til og så legges forsiktig ned i den søte babysenga si. Noen ganger våkner hun og da må prosessen gjentas. Det er sjelden hun sover mer enn to timer i strekk, så det blir noen pupperunder i løpet av natta. Dessuten synes hun det er passe noen ganger å bare være våken og se på verden når det er stille og månen lyser.

I tillegg har lillebror begynt å våkne på natta og HYLE. Maud-mannen er plaget med migrene, trenger regelmessig søvn og har derfor vært forskånet for særlig innsats etter leggetid. Nå må han takle lillebror og det er vanskelig for dem begge. Mannen blir utålmodig og gutten roper på mamma'n sin.

Det er fint det snart er jul, men samtidig er det en utfordring når det gjelder søvn. Med hele gjengen hjemme blir det enda vanskeligere å få seg litt sårt tiltrengt søvn på dagen. Jeg vet det går over og at om noen måneder er det ro i heimen hele natta, men akkurat nå virker det lenge til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Maud!

Kjenner meg igjen her! Min lille skjønne sover også to timer i strekk om nettene. Jeg har brukt dagene til å sove litt ekstra og hvile og samle krefter, men nå er alle ungene hjemme og de store krever også sitt av omsorg og pratestunder. Jeg syns det er veldig koselig, men kjenner at det fort blir lite søvn.

Idag fikk jeg sendt fjortis på tur med lille skjønne, - og da havnet mor rett på sofaen. Det var deilig!!

Prøv å karre til deg noen halvtimer av og til du også. Vi trenger det!

Skrevet

Heihei! Kos med baby - men man kan bli trøtt, ja! Et tips som funket fint her(hadde baby av samme slaget): Pakket henne godt inn i babyteppet og la dynen over henne ved siste ammerunde, og når hun sovnet ble ikke overgangen fra fang til seng så stor c",)

Skrevet

det er fryktelig slitsomt å ikke få sove... jeg føler med deg. Jeg tyr til et flaskemåltid i døgnet jeg ... det er min måte å gjøre det på.

snart snart snart får du sove igjen, men det føles lenge.... Vi heier mens du venter !

klem

Skrevet

Hvis du prøver innpakkingstipset, så husk at teppet skal være sånn passe stramt rundt henne slik at hun kjenner at hun er pakket inn c",)

SOVSOVSOVSOV! c",)

Skrevet

Å ja! Kjenner igjen den tiden der!!! Babysnupper synes det er greit å være våkne litt når det passer dem;=) Men heldigvis så går det seg til etterhvert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...