Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Du må nok være smart for å forstå meg lille venn:-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Han er en hunk inne på krangle.
PaTh Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 En hunk på 76år...hehe. Noen personer har en trang til å ha to personligheter, og det kan vi vel konstantere at denne personen har Og personen oppnår jo det h*n er ute etter....nemmelig å irritere/provosere andre
Cat.68 Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 1. Han er en Han 2. Han er en hunk 3. Han har en fantastisk personlighet' 4. Han er IKKE 76
Cat.68 Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Det er dere andre som setter stempelet snill og empatisk på meg ,Jeg kan være en djævel når det passer meg. Men når det er sagt kan jeg ikke se hva som er ondskapsfullt med å vise til en medisinsk artikkel. Har selv hatt et kolikk barn, grunnen var kiss-kidd men ser ikke bort ifra at det i enkelte tilfeller kan stemme at førsømmelse kan bidra til kolikk smerter!!! For meg handler det ikke om å holde meg "inne" med Yppert. Han er blitt en meget god venn (både her og irl) og det er ikke min skyld at ikke dere greier å "se" ham for den han er.
Cat.68 Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Opptatt av??. Der kan man se hvor misforstått man kan bli på nett. hehe. Minner meg om når jeg ble omtalt som ei som tok seg selv så altfor seriøst.. Jeg fortalt det til svigerinna mi som holdt på å le seg ihjel, hehehe Jeg har blitt beskyldt for å være mye rart men aldrig å være seriøs. Det er bare på dib man trur det. hehehe ;o))
Cat.68 Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Menne ,det var vel ikke hans ord var det.?? Det var vel det det stod i artikelen.
Libido- Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 Vår høyst elskede doktor på krangle vel, hva trodde du?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #11 Skrevet 20. desember 2007 Hvaaaa?????? mistenkelig hvor mange kranglere som var på denne tråden:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå