Gjest Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Nå har jeg hatt magevirus og vesla på tre år har hatt feber i snart to uker( som har kommet og gått). Jeg vil uuuuuuuuuut! Gubben har jobbet svært lange dager siste uka, så det har vært hardt å være høygravid, syk selv og sykt barn... Nå vil jeg ha ferie*snufs* Oj....syteinnlegg....beklager folkens!
Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Sender deg noen gode og varme tanker, og håper at det kanskje hjelper litt!
Labambie Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Huff, Lompe-mor... Sender deg også noen varme gode tanker.. Kanskje noen kan sitte noen timer så du kommer deg en tur ut? Er du i nærheten av Fetsund kan jeg passe jeg!
Galskapens overhode Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Fint at du la inn innlegget, så slapp jeg... Her er det samme regla so hos dere.. Jeg er endelig frisk etter 5 uker med sykdom, vesla startet på fredag og har holdt på med magevirus en uke snart.. Regner med jeg får viruset rett før julaftenn.. Slår jo ikke feil det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå