Gjest Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Fikk en grankvist på øyet da jeg satte opp juletreet igår, nå renner det og er hovent, vondt og rødt. Kjøpt øyedråper som hjelper litt, men lurer på om dere har noen andre tips/råd? Skulle så gjerne blitt ferdig med julehandelen snart:-/
mamman til to gutter Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Kom deg til øyelege å få sjekket det raskest mulig! Hvis det har blitt en rift i hornhinna og det har kommet til bakterier kan du få en betennelse på øyet som det bør behandles raskest mulig, hvis ikke kan du i verste fall få arr på øyet som kan gjøre at du vil se dårligere for alltid! Hvis du ikke har mulighet for å komme deg til øyelege, dra hvertfall på legevakta og få øyedråper der (hvis øyedråpene du har er uten resept, vil de ikke hjelpe mot evt betennelse)! Pass også på at hvis det ikke blir bedre med øyedråper fra legevakta, så må du ta kontakt med dem igjen. Husk vi har bare et par øyne:-)
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Puh-da drar jeg på legevakta, mannen min mener jeg ikke bør kjøre, så han blir med, og snille mamman min passer mini og storebror. Hater legevakta dypt og inderlig, må sikkert vente hele kvelden... Får ta med brystpumpa.. Wish me luck:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå