Gå til innhold

Waldemar kommer 4. januar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er det bestemt! Waldemar kommer til oss den 4. januar med keisersnitt. Blir nok en liten fyr som skal ha litt hjelp i starten, men det skal vi klare. Vi gleder oss til å se ham!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den skulle ikke være anonym så klart!

Skrevet

Hva har skjedd siden han må komme tilverden da???

Skrevet

Komplikasjoner i svangerskapet. Har et hull på 4 x 2 cm i livmoren, og det er litt smådrastisk hvis det blir rier og fødsel... Nå har vi blitt fulgt opp på sykehuset hver uke, og de har bestemt seg for at det skal skje noe. Så vi prøver å holde ut til den datoen.. Da er vi 33 + 6. Men det skal nok gå fint!

Skrevet

Oisann!!

Men,dette går bra må du bare tenke:=)

Dere kommer til og få masse god hjelp.Du har alle odds på dine side.

Har også fått en del info om fortidelig fødsel,og alle leger og jordmødre har sagt at det går bra:=)I det fleste tilfeller:=)

Lykke til og kos deg i jula:=)

Skrevet

Regner du med å føde for tidlig? Ser at vi har termin nesten samme dag :-) Vår termin er den 16. februar!

Og jo, jeg er veldig positiv. Gleder meg liksom til å få det overstått, bli kvitt smertene og kunne ta fatt på nye tak.. hvis du skjønner hva jeg mener?

De regner med at han nok skal klare alt sammen, og at vi får med oss en helt frisk og fin baby hjem. Det kommer bare til å ta litt tid.

Masse lykke til du også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...