Gå til innhold

Dere som har astma


Loppelill

Anbefalte innlegg

Reagerer dere på juletreet? Lurer på om jeg gjør det. Jeg kjenner det iallefall bedre om treet er helt fersk, enn om det har fått stått kjølig en stund etter at det har blitt hugget og fått dampet av litt. Spennende å se hvordan det blir nå i jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hatt amarylis i hus før i år, den har ikke begynt å blomstre enda, så er litt spent! Er en utrolig nydelig blomst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er helt fantastiske! Fikk noen avskårne her om dagen. De stod ikke så lenge, men var utrolig nydelige. Får håpe det går bra med den da! Hva med julestjerner da, tåler du de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har også astma...

 

Alt går greit her men ikkje slike svibler .. Da må eg kaste inn håndkle.. Og så farget levende lys..

 

Har sjølv to amarylliser som står.. Trur ikkje blomsten kjem ut til jul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja de tåler jeg. Er heldig og reagerer bare på svibler (litt rart igrunn). Spent på om Magnus reagerer på treet eller noen blomster....Nå er han ganske tett av astmaen, så vanskelig å se om han reagerer eller bare fortsetter å være tett....Han er i god form ellers da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker ha edelgran... Aldri blitt tett av den eg.. Så lenge det er litt tilgang på luft inn i huset av ventiler så trur eg det går fint..

Godt formen er bra da..

Eg merker ikkje så mye til min astma i kvardagen eg heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker den om jeg gjør for mye, og ikke får slappet helt av innimellom. Blir små syk, tett i nesa osv. Men så har jeg middallergi så da er det ikke så lett å slippe unna...

 

Hvordan går det med epilepsien da Mersa, må i disse stressa førjulstider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skåler med edikk eller vaniljesukker trekker til seg mye av sterke lukter..

Virker sprøtt men eg fekk det tipset av en lege på Haukeland..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Funker... Ikkje uten grunn at det er en skål på badet siden Mari sine bleier av og til er fulle av en herlig odør..... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...