Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 babyen min har bæsja sånn litt et par ganger per døgn frem til nå, er tre uker og har fin vekt økning. men siste døgnt har han bæsja kanskje like mye som han har gjort på de første tre ukene tilsammen, promper masse. litt sutrete men ok. bæsjer han for mye, dvs kan det være diare? har ikke endret konsistens særlig, litt grønnere, var mer gul før men kornete og tyntflytende som vanlig. årsak til bekymring eller? kan det være noe jeg har spistz+
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Er iallefall vanlig at babyen bæsjer mye i starten... Kan godt være noe du har spist ja=) D|skjedde meg iallefall...
Tussa og Sofie Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Trulta mi bæsjet 6-8 ganger i døgnet de første ukene. Helt sinnsykt. Bæsjet nesten hver gang hun spiste....
*1+1=2 små* Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 min snupp bæsjer mens hun spiser! hahaha slår ikke feil! Veldig flytende, promper mye men har ikke særlig vond ti magen! Sykepleierne sa at promping er bra, da får de jo ikek vondt i magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå