Mamman til AM&JS Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Vi har 3 barn...2 av den skal være igjen her vi bor når vi skal feire bursdag i januar...1 er avtalt for sikkert 1/2 år siden skal være hos mine foreldre..(vi tar han med nedover når vi reiser) mens vi feirer burdagen min...fra torsdag til søndag!! I dag ringer mamma og sier hun og pappa har blitt invitert med på julebord med jobben til pappa akkurat den helga..og lurer på når flyet vårt går slik at hun evt kan levere sønnen vår tidlig på lørdag..så dem hvertfall får være med 1 dag på julebordet... Så dem skal da ha han fra fredag til lørdag mener dem selv.. Så vi da egentlig bare skal stresse etc..jeg vet hvordan jeg er etter en fest på fredagen..ikke akkurat så veldig opplagt på lørdagen..vi som da også hadde planer om å kose oss med litt handling etc.. Dem har ikke sett han på underkant av 1 år..men prioriterer heller julebord?? Argh..klager over at vi bor så langt unna men.. Har bare lyst til å si at han blir igjen her hos svigers..som aldri noe er problem for...
Gjest irismor Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 Har du mulighet så la svigers være barnevakt, la dine foreldre gå på julebord. Og du og din mann har mulighet for litt shopping og sosialt samvær uten barn =)
Mom2Two Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Veldig så sutrete og utakknemlig du er i dag da.. Hvis det ikke er noe problem for svigers å ha han, hvorfor kan du ikke unne foreldrene dine å gå på julebord, la svigers passe og shoppe/kose deg som du hadde tenkt? Ser ikke problemet.. Virker som du prøver å lage et stort problem av noe som ikke er et problem. Lite som skjer i livet ditt, eller?
Mamman til AM&JS Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2007 Hvorfor gidder du å svare på innleggene mine?? Tror vel heller det er du som har et lite problem her... Og ja...kanskje jeg har en dårlig dag hvor det meste irriterer meg..og hva så?? De som klager på at dem aldri ser barnebarna...da vi bor 250 mil unna....så tror ikke du helt vet hva du svarer på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå