Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Ja igår fikk jeg den første dommen, svulst. idag svaret: ondartet. Jeg skal operere 8 januar. men ikke alt i håp om å redde eggstokken.... pga dette er det over og ut for meg en god stund og kommer nok ikke til å være her....Dere som er her få ha lykke til videre i graviditet, prøveforsøk og drømming.
mine små alver... Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 uff.....sender deg mange varme klemmer...Du kommer deg gjennom dette skal du se:) vær sterk!! lykke til videre,det ordner seg til slutt!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Du må ha lykke til videre,så håper jeg at du dukker opp her igjen. Varme klemmer fra meg
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Kjære du, vil bare sende deg all mulig varme og håp - ikke gi opp håpet!! Ønsker deg alt godt, og krysser fingrene for at operasjonen går bra. Ta vare på deg selv. Klem til deg!
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Lykke til du og... med drømming; for det må man i en tøff hverdag...og med alt det vanskelige og vonde. Varme tanker sendes i din retning..
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Vil gi deg en stor trøsteklem, og ønske deg masse masse lykke til fremover med alt!!! Varme tanker fra meg!
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Lykke lykke til... Stor klem til deg
Cosette Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 Lykke til og de beste ønsker for deg og de rundt deg.
Hvitkløver2020 Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 Lykke til videre med dine drømmer og håp. En dag blir de virkelighet skal du se=) Ta vare på deg selv:)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. desember 2007 #11 Skrevet 21. desember 2007 Åh nei:o( Uff... Dette var ikke noen kjekk julepresang!! Håper virkelig at de får fjernet det meste og allikevel reddet eggstokken din. Hvor lenge etter inngrepet må du ha "pause" før dere eventuelt kan prøve igjen? Jeg ser ut ifra nicket ditt at hellet ikke akkurat har vært med dere det siste halvannet året:o( Håper at alt snur nå, og at du snart er tilbake igjen her. Kanskje med en liten spire som blir sittende:o) MASSE lykke til!! Pass godt på deg selv i tiden fremover! *juleklem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå