Lykkebarn og Mathilde Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 I dag ble kontrakten signert og jeg har fått meg ny jobb. Skal begynne hos noe som heter Landis + Gyr Enermet som ligger 5 minutters kjøretid fra huset vårt. Blir 1. linje teknisk support og får ansvar for koordinering av kurs virksomheten deres og den årlige bruker konferansen. Blir sendt på kurs både i Sveits og Finland neste år. Nå kjenner jeg at jeg gleder meg masse, men at det kommer til å bli tøft med så mye nytt. Da tar jeg juleferie en smule beroliget over å vite hvor veien går neste år. Har fått oppstart 4. februar.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 GRATULERER SÅ MYE MED NY JOBB!!! Nå kan du virkelig ta en velfortjent juleferie og senke skuldrene tenker jeg! Er jo så innmari deilig å vite at man har jobb å gå til når permisjonen er over! Høres kjempespennende ut! Gratulerer nok en gang :-) klem
Millapril Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Så moro! For en finjulegave å få, da! Gratulerer så mye! Håper du kommer til å trives. Så flott at det er så nærme hjemme, det teller i en hektisk hverdag. Moro med kurs også. Da er det bare å glede seg til å ta fatt på nye oppgaver i februar! Ønsker deg lykke til!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Oj gratulerer så mye!! Det var jo en utrolig flotters julegave sånn på tampen. Supert at det skjedde nå, så kan du slappe av i jula og vite at ting ordner seg. Det pleier jo å gjøre det for snille jenter ;-) Høres veldig spennende ut, har ikke tvil om at du kommer til å klare det kjempebra :-)
Bellen^2 Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Grattis med ny jobb!!!! Dette var jo kjempeflotte nyheter på slutten av året! Jobben høres jo kjempespennende ut og morsomt å bli påspandert nye kurs og muligheter til å lære masse nytt. Nå er det bare å ta juleferie og nyte den siste tiden av permisjonen! Hilsen en som bare har to uker permisjon igjen!
smurfen :o) Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Gratulerer så mye igjen med ny jobb! Er kjempe gla på dine vegne. Dette var en fin julepresang. Nå får du slappe av og nyte julen og den siste tiden av permisjonen din.
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 HURRA! Så morsomt. Deilig å gå jula i møte og vite at alt er på plass Gratulasjonshilsen fra Mathea og meg.
Solstråle72 Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Gratulerer så mye med ny jobb i boks. Nyt julen i fulle drag og kos deg masse med familien! Hørtes ut som en spennende jobb, håper du kommer til å like deg der!! Klem fra Tobias og meg
måken og vesla Skrevet 22. desember 2007 #9 Skrevet 22. desember 2007 Gratulerer!!! Det blir nok moro, og så må det være utrolig deilig å kunne feire jul og vite at alt er orden for neste år!!!
Endelig ny spire i magen Skrevet 23. desember 2007 #10 Skrevet 23. desember 2007 Gratulerer så masse Lykkebarn! så deilig at du fikk jobb før jul. Så nå kan du senke skuldrene og nyte julen og ferien..... Så gøy med litt reising også! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå