Mamma til snart 4 Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 jeg gjorde det. men nå kjempe usikker. de sier at barnet kan bli kjempe plaget med ørene osv, spørte min tante som har hatt alle fra de var små, å ingen har vært så mye plaget som de, 2 øre operasjoner,lagt inn dren. hun treget at hun hadde beg med dette. men hva synes dere? jeg synes at det er kjempe bra at barna er trygg med vann for ingen er så pysete som meg selv, holder meg enna for nesen og lukker øynene,vist ikke drukner jeg;)haha.
♥Cherrypie♥ Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 vet du hva,babysvømming er sååå bra for barnet å det fremmer utviklingen å det er med på å gjøre mye godt for barnet:-) tror ikke øreproblemer har så mye med det at man må legge inn drem osv? kjenner til barn med dette som ikke har svømt oxo.. å babyen har jo tålt å ligge i vann i livmoren 9 mnd da må det ji tåle åp svømme oxo:-) dessuten får dem ikke så mye vann over halsen, å dykker man er det en eller to ganger i uka bare:-) syns ikek du skal tenke på det! jeg ser bare hvor mye jenta vår koser seg på bading så er det absolutt verdt det:-))
*smula* Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Vi skal begynne på babysvømming i januar. Og gleder oss som bare det. Da er mini 5 mnd, vi fikk ikke plass på forrige kurs, men håper at han ikke har mistet lukkerefleksen...
♥Cherrypie♥ Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 lukkerefleksen er der heletiden:-) så det går nok bra:-) den blir bare svakere etetr 8mnd sirka
Mamma til snart 4 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2007 bra jeg hørtemye positivt nå mener også de har kjempe godt av det, men snakte med tante nettopp, familien vår har mye slikt med ørene også, ett svakt gen, men legen hadde sagt til henne at det var pga av vannet at dette det hadde sjedd, men hun går fortsatt med dem hun, men barna er jo blitt eldre nå, eneste gangen hun treget var når probleme beg;)
_Mita_<3 Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Jeg går på babysvømmin.. Lillegutt elsker det og jeg elsker det.. kjempe gøy, lærerikt og sosialt:) Å du blir tryggere på å ha barnet i vann.. nå har jeg den badeløven her.. som eeeeeelsker å bade, dykke plaske og henge i kanten..å bare smiler.. jeg har ikke hatt noe problemer med æret el noe, anbefaler babysvømming:)
_Mita_<3 Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Jeg begynte da han var 7 mnd.. så det er ikke for seint:)
mememe Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 vi har nettopp begynt å videregående kurs! han er 5måneder og elsker det.. det tar helt av i badekaret dagene etter babysvømminga!
Lykkelig 3 barnsmor Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har gått på babysvømming med alle mine 3 og har bare gode erfaringer, tror at det kan bli slik hvis man er disponert i utgangspunktet, ,men det trenger jo ikke dine barn å være, så jeg ville ihvertfall prøvd, så får du heller slutte hvis det blir mye sykdom ut av det. Vil virkelig anbefal svømming, barna mine elsker det!
Elzia Skrevet 20. desember 2007 #10 Skrevet 20. desember 2007 vi skal på babysvømming i januar, men har begynt allerede nå. vi har gått i svømmehallen et par ganger med han og er i barnebassenget på tider hvor det ikke er mye folk. han elsker det, og plasker rundt. 4,5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå