Gå til innhold

Jeg kan og være her :-D


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd siden januar 2007 og nå er det endelig ting på gang! Ingen av oss har barn fra før og det hele føles lett absurd akkurat nå. Men veldig kjekt!

 

Tok en test på lørdag (før julebord med jobben) og det sto klart og tydelig i displayet at jeg er gravid! Måtte sette meg litt nedpå og puste litt da. Hvis jeg ikke tar helt feil, har jeg termin 5. september 2008.

 

Det tok ikke lang tid før gleden over mirakelet ble byttet ut med bekymring for om dette går bra... Men følelsen er fortsatt god. Jeg går stadig og sjekker om jeg fortsatt har ømme bryster. Bortsett fra at jeg er trøtt hele tiden har jeg ingen andre graviditetstegn. Jeg har ikke vært kvalm og det er nesten så jeg skulle ønske jeg ble det, så jeg fikk en definitiv bekreftelse på at det skjer noe der nede...

 

Hvordan er det med tegn hos dere andre? Har dere vært hos legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER :) Det er en fantastisk følelse å stå der med en positiv test i hånda. Jeg testa positivt på onsdag, og har termin 3. september etter kalkulatoren på BIM. Det klaffa for oss i 5. pp.

 

Jeg har lite symptomer, eneste er litt ømme pupper, og så er jeg mer sulten, og muligens mer trøtt på formiddagen. I tidligere svangerskap har jeg ikke hatt symptomer i hele tatt, håper jeg slipper like lett denne gangen :)

 

Vi må følge hverandre her inne, og på 1.trim. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...