~Maja Mor~ Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 Tenkte på å gi det som supplement til et mm måltid. Bare mose bananen og blande i litt mm for å få tynnere konsistens?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 du kan gi banan ja:) men vær obs på at mere enn 5 t skjeer ca gir ofte hard mage.. åsså pass på klærne til babyen om det søler elelr gulper etterpå så setter bananen svarte flekker som aldri går bort i vask:-(
MathildeC Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 Jada, du kan bare gi! Men du MAA ikke blande med morsmelk altsaa. Skraper du av bananen med en skje ser du at konsistensen blir perfekt da ogsaa. Minien vaar elsker banan, men vi har vaert litt sparsommelige da hun noen ganger har litt hard mage.
~Maja Mor~ Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2007 Brukte stavmikser og fikk flott konsistens. MEN han likte det absolutt ikke :-) Får prøve igjen om noen uker...
_Mita_<3 Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 det er helt nytt... Son var lillegutt her også.. men bare prøv å prøv:) han kommer til å eeeeske det:)
Lillegutt og jeg Skrevet 20. desember 2007 #6 Skrevet 20. desember 2007 Min lille gutt vil heller ikke ha most banan... (når jeg moser)... bare brekker seg! Men most banan på glass, gjerne med litt annet blandet i (ferdig-glass fra hipp og nestle) - da er det SUPERGODT...!!! Hehe...
~Maja Mor~ Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2007 Ja, han brakk seg og så veldig sur ut, hehe. Banan har jo en slags besk/sur smak. Han er jo vant med søte smaker fra mm og grøt, så jeg skjønner at det var litt rart ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå