Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt våknet jeg av at det stakk liksom i underlivet. Har hatt det litt utover dagen også.. Kan det være noe på gang snart? Er i uke 38 nå. Fler som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt stikking i underlivet i noen dager nå og jeg er i uke 30. Tror ikke noe er på gang med meg. Håper ikke det iallefall.... :-)

Skrevet

Nei jeg hadde håpet den holdt seg inne til over nyttår. Men gud så oppmerksom man blir på alt!

Skrevet

Jeg har også hatt stikninger i perioder. Senest i morges, men det gav seg etter en stund.... Jeg er 38+4. Tok det opp med jordmor sist jeg var der. Hun sa at så lenge det gav seg var det ikke noe å tenke på. Hun visste ikke hva det kunne være.

Skrevet

Har også merket det flere ganger. Mest når jeg har lagt meg på kvelden og slapper av. Jordmor sier det er barnet som presser ned i bekkenet. Ikke noe farlig iallfall, bare ubehagelig! Er også 38 uker.

Skrevet

Jeg har også kjent disse stikningene, og jordmor mente at det var barnet som var på vei ned i bekkenet. Hodet hadde plutselig festet seg:)

Skrevet

Det stikker her også, veldig mye siste uke og det visste seg i dag på ultralyden at lillegutt ligger laaangt ned i bekkenet og at hodet nesten er festet...jeg er 3.gangsfødende så det var positive nyheter. Er 36+4. Stikkingen er altså positiv for oss gravide.....ikke særlig behagelig,men men

Skrevet

Jeg er i uke 37, og har kjent stikninger et par uker nå. Mest hvis jeg har gått mye en dag men jeg kan også våkne om natta av at det stikker noe sinnsykt nedi "trakta". Asså der babyen skal ut... Men jordmora mi meinte det er pga at bekkenet utvider og forbereder seg, hodet til babyen min er også laaaaangt nedi og har festet seg. Håper den holder seg der inne til nyttårsrakettene har blitt fyrt opp... :)

Skrevet

Da satser vi på at det bare er hodet som driver og fester seg. Hadde ikke festet seg for 9 dager siden, men skal til jordmor igjen 3 juledag så da får vi fasit! Takk for svar:) Tror liksom jeg skal føde for hver ting som skjer for tiden... Heheh slitsomt!

Skrevet

Inbiler meg også at det er modning, for hos meg har hodet vært festet en stund og har stikninger hver kveld.

Skrevet

Kommer stikkingen sammen med kynnere? hadde slik lenge før fødsel, men da kom de utenom kynnere. Kvelden før jeg fødte, begynte de å komme regelmessig sammen med kynnere... hadde aldri hørt om det før, trodde rier skulle være mer menssmerte-aktige, men etter noen timer med stikke-kynnere gikk det over til menssmerte-kynnere, og da jeg kom på sykehuset fikk jeg vite at det var rier...

Så det jeg prøver å si er at hvis de kommer regelmessig samtidig med kynnere, så er det kanskje noe mer enn modning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...