jente08&jente2010<3 Skrevet 20. desember 2007 #1 Skrevet 20. desember 2007 selv henger jeg litt etter....alt går i surr om dagen:) skulle pakke inn en pakke til søstra mi igår, og glemte å legge noe av det som skulle i gaven inn i den...haha:) + at jeg glemte å sende julekort, så de ble sendt igår...så vi får nå se om de kommer frem til alle før jul:) julevasken er så som så med, men tror da jeg har fått gjort det nødvendigste. eneste som står igjen der er å dusje papegøya vår:) men han har nok ikke noe imot det:) i helgen skal vi kose oss med sønnen til sambo, og pynte juletre osv:) gleder meg:) Bakingen ble ikke noe av i år, pga bekkenet mitt, men har da fått litt av noen bestemødre\mødre her og der:) så får man unnagjort endel idag, kan vel snart julen komme:) dere da??
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. desember 2007 #2 Skrevet 20. desember 2007 No reiser eg bort for å feire jul med min familie imorgen da- så her er alt unnagjort. Men kan nå skryte av det jeg har gjort... Gavene ble kjøpt tidlig i desember, visste det at jeg ble mer og mer sliten etterhvert som tiden gikk. Sambo har kjøpt sine gaver alene iår. Julevasken er unnagjort, sann halveis siden vi ikke skal være her. Julekortene ble sendt tidlig i desember, til de få jeg sender til. Er vel gjerne en grunn til at jeg ikke får så mange. Men leverer ut endel med julegavene også. Treet (plast) og huset ellers ble pyntet 2 søndag i advent Kaker har jeg ikke bakt, men kjøpt noen og fått kokosmakroner av svigermor- de er jammi. Får med litt snop fra mamma og etter jul, så har tatt med kakebokser. Oh jul bare kom til meg- deilig at jeg skal bort og bli dullet med i julen.....
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 JAA! Nå er jeg så godt som klar. Må skryte litt jeg og, for desember har vært over middels travel - men nååå skal jeg bare nyte, men god samvittighet! Huset ble pyntet første desember - da kom all julepynten på plass. Deretter laget jeg alle julekortene og sendte de av gårde. Sååå begynte jeg på julebaksten.. og i og med at vi kommer til å få masse besøk når babyen kommer i januar, har jeg laget en god del sånn at vi har når det kommer gjester på nyåret og. Har laget: 3 stk. marmorkake Fløtekarameller Sjokoladekarameller Kokosmakroner Sjokoladekjeks Krydderkake Daimosteiskake Skillingsboller Risboller Marsipan Hehh...tror ikke jeg har glemt noe da Noe må man jo gjøre som sykemeldt Gavene gjorde jeg stort sett unna i starten av desember, har to stk. igjen som er så store at vi ikke kan ta de med på flyet, så de kjøper vi i morgen når vi kommer hjem. I tillegg har jeg kjøpt inn alt det siste babystæsjet, så nå kan nurket bare komme. Husvasken har pus stått for, da bekkenløsningen begrenser meg der, og nå har jeg nettopp vært på jobben og spist julelunsj og ønsket god jul til alle de fine menneskene jeg jobber med. Fikk et rørende kort av sjefen og måtte grine litt. Snufs! Så nå holder jeg på å pakke, og tidlig i morgen tidlig hiver vi oss på flyet og reiser hjem til mine foreldre for ordentlig familiejul. Gleeeder meg!! God jul alle sammen
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Bortsett fra at vi mangler treet, så er vi vel ganske i rute=) Har handla ferdig gavene, bakt masse godt, og pynta litt. Skal foreta et "hamskifte" i huset nå ikveld; da skal adventsfargene avløses av julefargene. Når det gjelder julevasken, så må jeg nok krype til korset og be om hjelp, ser ikke råd for å ta'n helt ut nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå